Jäsenen Jaakko-Teppo uusimmat tuotokset

  1. J

    Ajokokemuksia

    Vs: Ajokokemuksia Nää subjektiiviset koeajoraportit on kyllä aivan mahtavia. Meinasin olla kommentoimatta, mutta jotenkin kauhean negatiivinen vastakkainasettelu kirjoituksessa. "Auto oli vielä taktisesti parkkeerattu, ettei pohjan ja moottorin alle päässy oikein kurkistaa vaikka nyt nurkasta...
  2. J

    Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

    Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin Pystyyköhän Motonetti toimittamaan noita jo, siis e-hyväksyttyjä korkeussäädöllä? Yritin niitä tilata kuukausi sitten, mutta ei onnistunut.
  3. J

    Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

    Vs: Legnum VR4 1996 Kilpiin 510e oli headlampshopista moottoreilla pari lähimpään postiin ja paikallinen AD tais 180e/kpl ilman moottoreita tarjota tarvikkeina, tosin maahantuojan varastosaldo oli 0kpl -> toimitus olisi ollut joskus syksyllä, vuosi jäi epäselväksi.
  4. J

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Vaadi oikaisua ennenkuin maksat, jos gallun verot on määrätty legun pyynnin mukaan. Eri autot.
  5. J

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Höpöhöpö, Legut on ollu myynnissä jo pitkään kalliimmallakin hinnalla jolloin nuo 1500e verotkin on määrätty. Eli hyvä säkä käynnyt ensimmäisillä verojen kanssa vain. Edit: Katsoppa Nettiautosta Suomi vapari V6 Gallujen pyynnit, sieltä ne verot tulee myös. Varsinkin kun...
  6. J

    Evo IV RS

    Vs: Evo IV RS Joo, otin tietoisen riskin ja jätin sumuvalot vaihtamatta, huomattiinhan E merkkien puuttuvuus tietty. Sulake pois ja ilmastointiteipit päälle... Oli harvinaisen tarkka syynäys joka tapauksessa; ensimmäistä kertaan katsottiin renkaistakin merkinnät, hauska sinänsä, koska...
  7. J

    Evo IV RS

    Vs: Evo IV RS Uusi omistaja haki Evonsa lauantaina pohjoiseen.
  8. J

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Tilasin parin kokeeksi, katotaan tarviiko em. työkaluja. En tosin noita linkissä olevia.
  9. J

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Perustuen minun henkilökohtaisiin kokemuksiin muutaman JDM auton kilvityksestä DOT valoilla ja yhden katsastuskonttorin tulkintaan DOT valojen käymisestä, niin on saletti.
  10. J

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Niin, eli korkeussäätö on pakollinen käytettäessä E hyväksyttyjä valoja. DOT käy 31.12.1997 saakka, jos ei E valoja saatavilla, eikä DOT:in tarvitse olla säädettävä. Katsurin ohjeet on olleet, että "laita DOT:it jos et halua viritellä korkeussäätöjä"
  11. J

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Alle -98 Leguun kannattaa melkein tilata Galatin DOT valot Jenkkien Ebaysta, niin välttyy korkeussäätöjen kanssa pulaamiselta. Alle 200€ saa paketin kotiovelle ja löytyy myös jos jonkinmoista "CrystalClearTuning" -valoa tarvittaessa. Ainakin kuvissa...
  12. J

    Hankkimassa Evo 3 vai 4 ?

    Vs: Hankkimassa Evo 3 vai 4 ? Tänään hain peltikilvet Nelkkuun... ja laitoin kiinnikin.
  13. J

    Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

    Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista! Joo, manuaalit on aika paljon harvinaisempia. Kyttäsin omaa manuaali Legu VR-4.sta parisen kuukautta ennen kuin sopiva sattui kohdalle. Hinta oli reilu 1,5 kertainen automaattiin verrattuna. Mutta kyllä on mukava peli vedellä...
  14. J

    Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

    Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista! Nyt näet :)
  15. J

    Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

    Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista! Tuossa vielä noi, oli ne kärry juttuja: tyvilappu: gesamtgewicht 1860 anhängelast gebremst/ungebremst 1500/570 japanin export certificate: weight 1530 FF weight 910 RR weight 620
Takaisin
Ylös Bottom