Jäsenen jack71 hevimy16 uusimmat tuotokset

  1. J

    Outlander PHEVin parkkitutkan jatkuva piippaus.

    Taitaa olla vesi tippa jäätynyt tutka anturin päälle, pyyhkäse kuivalla kankaalla puhtaaksi anturit niin pitäisi alkaa toimimaan,
  2. J

    Latausasemat

    Itse en kyllä lähti ulkomailta tilaamaan takuun takia itse tilasin suomesta 22kw Charlie 3 latausaseman,ensimmäinen asema meni takuuvaihtoon sähkömiehen tekemän vaihtotyön liike,josta tilasin latausaseman,se kustansi myös sen Jos olisin tilannut saman tuotteen ulkomailta,takkin olisi...
  3. J

    Outlander phev akun kunto

    No on kyllä Huleksi mennyt niin rimaa hipoen kuin vain voi,voitit näemmä lotossa
  4. J

    Remote control

    Itse ostin tuon https://www.google.com/search?q=Mitsubishi+outlander+phev+rpn12&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=isvn&sxsrf=ALiCzsb4W9n1b9KkUeiEMlir8vdzpCH5_Q:1672226182248&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwiRws78l5z8AhURksMKHSN-B_wQ_AUoA3oECAIQAw&biw=360&bih...
  5. J

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Päivitystä: Auto 2016 ajettu 128tkm SOH: 72 % MAX AH 28,8 (8,6 kWh) Bmu reset:ei Takuuta jäljellä vielä noin 1 1/2 vuotta,eli kohta saa uudet akut takuuvaihtona,vai miten se nyt menikään. tekeekö ne sen bmu:n,kun akuston soh prosentit menevät alle 70%, vai vaihtaako ne merkkiliikkeessä...
  6. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Monihan nimenomaan etsii pheviä,jossa akku takuuta vielä jäljellä parikin vuotta ja kapasiteetti juurikin tuolla jossain 73% tai alle luokkaa,tällöin saa muutaman kuukauden kuluttua uudet akut autoon ja auton arvo nousee huomattavasti. Tarkoitus oli itsellä myydä auto vielä takuu aikana,mutten...
  7. J

    Mitsu 2016 2.0 Phev

    Kävästiin mitsulla kesä-heinäkuussa Keski euroopan reissu (phev 2016 115tkm ajettu lähtiessä) vaimon kaa ja mittariin tuli tasan 6000 km Reittinä pohjoispohjanmaa-turku-tukholma-rostock-itävallan kautta sveitsin-st.galleniin,sieltä takas päin saksan motareita Puolan kautta liettua-latvia-virosta...
  8. J

    Outlander PHEV rengaspaineet

    Ite pidän 19x235x55 nakeissa 3.4 kiloa,eli maksimipaineet,hyvin rullaa jo toista kesää
  9. J

    Millaisia kotilatureita Outlander PHEViin?

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4502205/Innohome-Charlie-3-sahkoauton-latausasema-3x32-A-22-kW Itsellä tuo lataus asema
  10. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Auton mukana tuleva laturi on 10A matkalaturi, itse laitoin 22kw kiinteän laturin seinään ja lataan 16A kaapelilla, latausaika pieneni 5.5h>3.5 h Onpahan sitten jo valmiina tulevaisuutta ajatellen täys sähkö autolle, joka ottaa vastaan enemmän kuin tuon 3.6 kw
  11. J

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Itsellä kans tuo Vgate iCar pro Bluetooth v4.0 ja hyvin toiminut
  12. J

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Auto vm:2016 Ajetut km 112619 km SOH:76.5% of 40.0Ah Max Ah: 30.6 (9.2kwh) Bmu reset:ei Vertailuna 3.6.2020 Ajetut km 84612 km SOH:84.3 of 40.0Ah Max Ah: 33.7 (10.1kwh) Bmu reset:ei
  13. J

    MY 16 ei lämmitä

    Ei muistaakseni tullut tuota vikailmoitusta Helposti pystyy itse toteamaan toimiiko sähköinen lämmitin Lämmitin päälle,odottaa noin 5 minuuttia,kuskin penkin takana lattiamatossa luukku ja sen alla 2 putkea,kokeilee onko ne kylmät vai kuumat, jos kuumat/polttavat,niin sähköinen lämmitin toimii...
  14. J

    MY 16 ei lämmitä

    Itellä ei ainakaan minkäänlaisia ylimääräisiä hajuja ole omassa my-16:ssa. Ja hyvin toimii lämmitys sekä sähköllä/remotella, kuin myös myllyllä ajettaessa. Autolla ajettu 112tkm. Toki meitin autoon vaihdettiin takuuseen viime talvena uusi sähkövastus paketti
  15. J

    Adaptiivinen vakionopeudensäädin

    Auton myyntiarvo tippuu lujasti, kun ei ole adaptiivista vakkaria, itse vaatisin 2000€ hinnan alennusta kyseiseltä myyjältä,koska antanut virheellisen myynti ilmoituksen, tänä päivänä yksi kysytyimmistä lisävarusteista autossa, enkä kyllä itsekkään tule enää ostamaan autoa, jossa sitä ei ole
Takaisin
Ylös Bottom