Jäsenen JanneNi uusimmat tuotokset

  1. J

    Remote control

    Kaikki tällä sivulla mainitut vinkit kokeiltu? Nakkaa tähän sähköpostiosoite niin laitan Deltasta saadut ohjeet tuleen.
  2. J

    Remote control

    Itse itselleni vastaten. VIN rekisteröinnin poisto onnistui kun laittoi käsijarrun päälle vaikka sitä kohtaa ei löytyny mitsun linkistä eikä Deltan lähettämistä ohjeista...tai ainakaan minä en hoksannut. Tämä vinkki tuli Deltan huoltomyyjältä. Rekisteröinti ei aluksi halunnut mennä millään läpi...
  3. J

    Remote control

    Vm.20. Nyt en kyllä heti hoksaa mitä saan painonapin lisäyksellä?
  4. J

    Remote control

    Täälä kans sama homma eli ei enää pelaa kun sitä eniten tarvis (pörssisähkö ja pakkaset:LOL:) Eli tehty mitsun ohjeiden(edellisen viestin linkki) mukaisesti kaikki melkein temput: - softan poisto ja wifin unohdotus - softan asennus ja sille sijantiluvat - luurista sijainti päällä ja...
  5. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Kyllä ovet oli lukossa. Epäilivät myyjäliikkeessä, että edellisen omistajan luurin asetukset ovat jääneet jonnekin kummitteleen, mutta miten se voi vaikuttaa ohjaamon näytön esiajastuksiin? :unsure:
  6. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Moro Minulla on koeajossa MY20 keskieuroopan tuontiauto. Mistä voin tarkistaa onko ohjaamon ja akuston esilämmitystä? Ilmastoinnin etäohjausvalikosta lämmityksen välilehdestä olen kokeillut useamman kerran säätää lämmityksen ajastettuna päälle, mutta ainakaan ohjaamossa ei tapahdu mitään...
Ylös Bottom