Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mulla olis 200km ajettu tarvikesatula kiinnittimineen ja liukutappeineen. Myös liukutapit tais olla uudet. Hinta 40€ rahteineen. Jos siis mk1 Outlander? Myös kuskinpuoli sama 200km ajettu + kiinnittimet + tapit yht 60€ +rahti. Sisältää 200km ajetut jarrupalat.
Täältä tilasin omaan -04 2.4 Outlanderiin viime syksynä. http://www.lahdenkeskustanvaraosa.com/lisavarusteet/vakionopeussaadin/vakionopeussaadin.html
Hintaa tuli hivenen yli 500€ asennuksineen ja olen todella tyytyväinen. Kannattaa ottaa tuonne yhteyttä niin saat vakkkarin.
Joo, sellainen numerosarja löytyi mun EA/galantin heloista, kun tähän on vaihdettu apurunko ja tuli ohuemmalla vakaajalla. Tais olla vain 12mm reiällä. Googlen haulla tärppäsi tuo eka numerosarja tähän viestikenttään.
Etuiskarin yläpään laakerit voi olla myös rikki. Nämäkin tyypillisiä vikoja tässä mallissa. Muistelisin että mullekkin vaihdettu pariin autoon ja lopulta löysin korvaavan tuotteen Nissanin yläpään laakerista, joka passasi täydellisesti ja oli laadultaan kuin eri planeetalta. Tässä nissanin...
Aiemmin tällä foorumilla on mainittu pitkittäisten tukivarsien etummaisten puslien vaikuttavan renkaiden kulumiseen. Mulla on ollut tätä mallisarjaa kolme autoa ja jokaisessa nuo puslat on ollut jo ostaessa hajalla kilometreillä 140-170tkm. Toki nämä vaikuttavat vain takarenkaiden kulumiseen...
Veljen 2011 Outtis kolisee kans takaa ja katsuritkaan ei löytäneet aiheuttajaa, joten täälläkin odotellaan vinkki vitosia. Itsellä mk1 Outtis ja se uusittu läpikotaisin.
Mullahan 2.4 outlander väläytteli p0170 vikakoodia, kun oli se bensasuodattimen sisällä oleva o-rengas viturallaan vai oliko se peräti mennyt poikki. Semmonen pieni ei edes pikkurilliin sopiva. Koodi oli kenties tämä: MR514683. Siinähän oli vaikka minkänäköistä vikaa ja kaikki johtui tuosta...
Tosiaan omienkin mitsujen laatikot on olleet hyvinkin kranttuja öljyn suhteen. Kerran vaihdatin kytkimen v6 galanttiin ja korjaamo laittoi uudet mobilit sisään ja vaihteisto täys paska. Jokin aika sitten googlettelin kaverin grandikseen öljyjä ja pitkien tutkimuksien jälkeen päädyttiin tähän...
Itse vaihdatin vapari v6 galanttiin viime viikolla Ravenol ATF MM SP-III ja hyvin pelaa. Laatikon toiminta parani. Entisillä öljyillä oli ajettu 12 vuotta ja silloinkin tehty vain puolittainen öljynvaihto. Kilsoja oli 64tkm. Tilasin ipartsilta 10l ja asentaja sanoi että riitti juuri ja juuri...
Eli 1kpl ehjiä nivoja + jouset, mukaan saa hieman jo pehmenneen nivon. Näillä ajettu 90tkm. Raahesta löytyy ja kusti polkee, kulkeutuu myös huomena Tampereelle. Hinta 20€ ja vaihto käy farmarin takakaarien korjauspaloihin.
Mullakin on otettu molemmista 2004 2.4 Outlandereista tuo shimmiprikka pois ja sen jälkeen ilmastoinnit toimineet ja ei ollut kyllä kuin puolen tunnin homma kaikkinensa. Saattaa olla jopa sama kompura grandiksessa.
Onko kyseessä mk1 Outtis? Ite tilasin viimeiset pätkät molemmille puolille tästä ja olivat valmiiksi muotoon taivutettu: https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/mr995153
Löysin kuin löysinkin osat varaosaportista osanumerolla: MB518892. Paketin kannessa luki komeasti, että Toyota Corolla 87-. Eli tätä mallia on ilmeisesti lukuisissa autoissa. Harmi että ehdin katsastaa auton entisillä niin sinne jäi korjauskehoitus roikkumaan ja eilen illalla vaihdoin nuo jo...