Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tuli siinä kaasuläpän asentotunnistintakin käänneltyä eri asentoon. Sillonko uusi venttiili oli paikollaan niin eri asentoon kääntämällä sai koneen pätkimään mutta vanha venttiili paikallaan ei vaikutusta.
Missä asennossa tuo läppäanturi edes pitää olla?
Paria uutta venttiiliä olen kokeillut tai no toisen löysin käytettynä. Niillä se tekee sillain että tyhjäkäynti onkin 3000rpm nurkilla ja sit kun venttiiliä ottaa poijes niin ovat jumittuneet ikäänkuin läppärunkoon ja lähtevät kahessa osassa sieltä poijes.
Semmoinen ongelma että kuskin ovesta ei saa lukittua kuin sen vain, aukasee kyllä siitä kaikki ovet.
Vänkärin ja peräkontin lukosta toimii täydellisesti auki ja kiinni.
Minkälainen kytkin tuolla oven sisässä on että saako sitä helposti korjattua?
Kuuluuko näissä olla ne asennussarjat?
Ei ollut itelle kun avasin etujarrut?
-98 1.6i carisma kyseessä
Jos pitää olla niin minkälaiset ja miten päin tulee, kuva olisi hyvä
Kiitos, infosta. Soitellut vähän ympäriinsä eikä mistään saa. Aliexpressistä näyttää saavan muutamalla kympillä ja tulee mukana kotelon alaosakin, mutta toimitushan pitkä.
Tyhjäkäynti lämpimänä noin 1300rpm.
Kylmänä kun sit meinaa taas sammua kone.
Mikä näissä nyt sit yleensä se vika? Kun lueskellut kyllä aiheesta mutta kun ei sieltä oikein ole löytynyt suoraa vastausta.
Kaasuläpän puhdistin, sekä akun käytin irti. Ilmansuodatin puhdas.
Ei pala moottorinvika...