Jäsenen jomi uusimmat tuotokset

  1. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu, niillä on joku kaveri kellä oli entuudestaan legu.. Auttaa niitä kilvittää sen :)
  2. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kaverin auto, en tie onko täällä, ainakaan vielä ;)
  3. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kyllikki tuli nyt tilapäisesti... JDM:stä ei kumminkaan luovuttu.. Juu lähdettiin nopeesti, kun mua jännitti ja kauhistutti se vaihto ja vaihto tehtiin vasta Patalahden Tb:llä.. Sinne ment se mamman mussukka.. Toivottavasti sai hyvän kodin.. :)
  4. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ja muuten bongauksena klo 23 aikoihin Tampereen Klubin ohi pöristeli punainen evo, ja siitä hetkenpäästä tammelasta päin tullut pfl valkoinen legnum pongattu.. :driver
  5. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kyllä vain, mehän se oltiin! Olisit tullu morjestaa! Kyllä vain, Legnum lähti uuteen kotiin äänekosken seudulle ja meille tuli tyttömobiili ;)
  6. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Muuten kyllä, mutta taitaa kippo mennä ennen sitä.. Laitoin eilen myyntiin :( mut vois sitä silti tulla pistäytymään.. :)
  7. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä tulin! Oltiin Mikon kanssa pitkästä aikaa ulkoiluttaa Legnumia :) Hyvän näköinen peli sulla :) -Jonna
  8. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juuri äskön bongattu Länsikeskuksen intersportin pihassa valkoinen Legnum.. Oltiin subatun kanssa tällä kertaa liikkeellä... Ja JaniB menitkö joskus n 18.30 aikoihin länkkärin prisman parkkiksen läpi? :)
  9. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Late, olitko menossa tänään koskus n. 14 aikoihin kaarinan läpi paraisille päin? Seisoskelin Kaarinan shellin pihalla :)
  10. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Elikkäs tänään bongattua: vähän ennen viittä 110-tiellä ennen piispanristin prismaa musta Legu, mahdollisesti FL, PFL legu länsikeskuksessa, oisko ollu lila.. Ja joki rannassa punainen eclipse oli parkissa.. Oliko täältä?
  11. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Punainen evo mustilla vanteilla parkissa kaarinassa kirjosieponkadulla... Olitko se sinä?
  12. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Late? JanneB? Kumpi ment ohi tänään hämeentietä auranlaaksoon päin n. klo 13? Oltiin yllätys, yllätys kahveella nesteellä ja huomattiin punainen evo.. :)
  13. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä varmaankin, kun töistä olin kotiin menossa :)
  14. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? No sitten se varmaan olit sinä.. :) valkoiset vanteet alla?! Oltiin tb:llä kahveella, niin huomattiin kun ohi päristelit! :peukku
  15. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ajelikos Late äskön satakunnan tb:n ohi evolla? :)
Takaisin
Ylös Bottom