Jäsenen joni uusimmat tuotokset

  1. J

    Lambda anturi Grandis 2.4 bensa

    Vs: Lambda anturi Grandis 2.4 bensa Sama ongelma täällä, moottorin häiriö valo syttyi ja luin vikakoodin motonetin OBD -lukijalla.. "P0135 02 Sensor Heater Circuit" Osaako kukaan sanoa tuon koodin perusteella onko ks moottoria edestä päin katsoen, vasen vai oikea anturi ? Onko jotain vinkkiä...
  2. J

    Kuuluuko Grandiksen varashälyttimen/ajoneston vilkkuledi vilkkua kojelaudassa?

    Vs: Kuuluuko Grandiksen varashälyttimen/ajoneston vilkkuledi vilkkua kojelaudassa? Sama juttu omassa 06-versiossa, ei vilku täälläkään.
  3. J

    Grandis huoltoja turussa ?

    90th huolto tarvis teettää... onko antaa vinkkiä missä turussa kannattaa ks. huolto toimittaa... Vehon hinnasto ei kauheesti houkuttele.
  4. J

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Itse vaihdoin äsken parkit sekä lähivalot... Vinkkinä voisin kertoa että itse irroitin etupyöräkotelon muutaman muovinastan ja raotin muovia että käsi mahtuu välistä... Kävi aika paljon kivuttomammin -> parkin + valon vaihto / puoli n. 15min
  5. J

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Lyhyet polttimot --> H1 Pitkät -> H9
  6. J

    Pyyhkimen sulat Grandikseen

    Vs: Pyyhkimen sulat Grandikseen Eilen tuli paketti postiin, kaikki sulat istui kuin hanska käteen, takalasin sulka oli identtinen orginaalin kanssa ( trico )
  7. J

    Pyyhkimen sulat Grandikseen

    Vs: Pyyhkimen sulat Grandikseen Itse tilasin eteen ja taakse grandikseen seuraavalta sivulta-- > http://www.wiperblades.co.uk Hintaa kuluineen n.30puntaa.. t.Joni
Takaisin
Ylös Bottom