Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Nyt kun vihdoin sain ton oman (L200 -88 takaveto) muutoskatsastettua 4g63 DOHC turbolle niin ihan mielenkiinnosta kysyn, onkohan noita muita tehty suomessa? Jenkeissähän tuo on ihan arkipäivää.
Olikos bensanpaineita mitattu? Millaset tulpat ja johdot, joskus oli ongelmaa kun vastukselliset tulpat ja johdot niin ei ahdoilla jaksanut antaa kunnon kipinää
Muistikuvat L200 systeemistä, mutta olisko ollut niin että kuskinpuoleinen kaapeli menee korin kautta lohkoon ja apparin puoleinen pelkästään koriin. Korjatkaa joku jos muistan väärin
Täytys saada ohjailtua putsarille raitista ilmaa nii olisko jollain jääny ällän scooppia ylimääräseksi? Millä tavoin tuo noissa kiinnitetty, ilmeisesti peltiä pokattu scoopin kohalta alemmas ja ruuveilla alapuolelta kiinni?
Tarviiko joku tollasta sarjaa vai pistetäänkö metalliromuun? L200 2.5d takavedosta irrotettu ehjä tankki. Löytyy myös 4d56t moottori purettuna, kevennetty vauhtipyörä 4d56 moottoriin, näistä kyllä haluan jonkun korvauksen tai vaihtoa 4g63 osiin. Sijainti Pornainen
4d56 turbomoottori löytyy siis purettuna, kansi vielä yhtenä palana. Muuta tietoa moottorista ei ole kuin minulle myyty ehjänä. Jostai 80-90 luvun taitteesta
https://www.tori.fi/vi/82486654.htm