Jäsenen jouni_k uusimmat tuotokset

  1. jouni_k

    Dodge Stealth R/T / Mitsubishi 3000GT 1993 -projekti Kesä2019 Keskustelu

    Oma oli -99 N/A:n käytetty ECU. Sai toimimaan flashaamalla Chrome sisään ja parilla pienellä muutoksella konehuoneen puolella. En enää muista tarkasti mitkä ne muutokset oli... Näissä on aina ollut vähintään ratissa bagi, joten säädösten mukaisesti ei pitäisi saada sitä poistettua. Ei toki...
  2. jouni_k

    Airtrek automaattivaihteiston kestävyys?

    Hei! Minulla oli hetken tuollainen Airtrek. Se nyt pysyi melkein vakiona, mitä nyt ohjelmoin ECUa toimimaan E85:lla ja nostin vähän ahtoja. Sen tuo laatikko kyllä kesti helposti. Mikäli nyt olen ymmärtänyt lukemani oikein, kyllä tuo sama laatikko on kuin EVO GT-A:ssa. Luulisin (kun en varmasti...
  3. jouni_k

    GTO viritys

    Vs: GTO viritys Niin, se on kuitenkin Miatassa vaparipata. Ja nuo tonnarin sisuskalut on tosiaan ihan kohtuu kestäviksi tehty. Oleellista on varmistaa riittävä polttoaineen saanti ja säädön pitää olla kunnossa. Itse suosittelen kyllä E85-säätöä, käytännössä poistaa nakutusuhan kunhan säätö on...
  4. jouni_k

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mikä on tyttöjen Porsche?
  5. jouni_k

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Kuva kertokoon enemmän, mutta pihalla nykyisin vain Toyotaa. Saa nähdä miten tulevaisuudessa käy, mutta kai tästä väkisinkin seuraa se, että oma aktiivisuuteni tämän kerhon parissa vähenee reilusti. Paljon on uusia tuttavuuksia tämän kautta tullut...
  6. jouni_k

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) No niin, eipähän sitä sitten tultu ehdittyä. Vaikuttaa sekin, että touhutessa pääsi unohtumaankin...
  7. jouni_k

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Tällä hetkellä näyttää siltä että voisi ehtiä.
  8. jouni_k

    Uutisia

    Vs: Uutisia Tuo juttu nyt on ihan spekulointia. Asiallisia aiheita pitää tapetilla lain valmistelussa kyllä. Mutta en kyllä näe noita uudistuksia mitenkään huonoina, kunhan siellä pysyisi edes vaikka 5 km/h toleranssi ennen kuin sakkoa napsuu.
  9. jouni_k

    Mitsubishi Outlander / TM 07/17

    Vs: Mitsubishi Outlander / TM 07/17 Annan itselleni luvan olla hieman eri mieltä. Ei sillä, sähkömoottoritekniikan suhteen olet ihan oikeassa, paljon huoltovapaampaa se on. Mutta mikä on se sopuhinta? Varmasti itse kullekin jotain muuta kuin jollekin toiselle. Ja mitenkäs jos tarvitset...
  10. jouni_k

    Uutisia

    Vs: Uutisia Jotenkin pystyn kaupunkien keskustojen osalta tuota ymmärtämään. Niilläkin alueilla lähtisin mieluummin porkkana kuin keppi edellä, eli ne vaihtoehtoiset kulkutavat (julkinen) oikeasti käyttökelpoisiksi. Myös autolla kauempaa matkaavalle, jolloin siis niitä...
  11. jouni_k

    Uutisia

    Vs: Uutisia Niin, meillä täällä härmässä kun ei koskaan osteta sitä karvalakkia, vaan aina kaikki herkut mukaan... Eli olisiko näissä sitten vielä radikaalimpi ero? Olin sen verran huono lukemaan rivien välistä, etten ymmärtänyt tuon olevan kohdennettu vain lisävarusteisiin, sori siitä. ;)
  12. jouni_k

    Uutisia

    Vs: Uutisia Ai "voi poiketa"? :D Mikäs se mahtaakaan olla keskimääräinen ikä autolle täällä vs. Saksassa? Ja tähän yhtenä syynä ostovoimakorjattu autojen hinta taitaa meillä olla aika selkeästi isompi. Eli vaikka tekniset edellytykset täyttyisivät, vaatii vielä aika paljon aikaa ennen kuin...
  13. jouni_k

    Uutisia

    Vs: Uutisia Ei kai tuossa jakamistaloudessa mitään pahaa ole, kunhan se tehdään käyttäjien omasta tahdosta. Siiten jos sellaiseen pakotetaan, asia onkin ihan eri. Enkä nyt sellaiseeen viittaavaa tuossa nähnyt. Eli jos edelleen "vanhanaikaisesti" haluaa omistaa itse autonsa, se on yhä sallittua.
  14. jouni_k

    Kuntavaalit

    Vs: Kuntavaalit Saas nähdä onko tuo vihreiden nousu pysyvää, vai vainko tyypillistä heiluntaa ja opposition suosion nousua. Itse äänestin ennakkoon ja menipä ehdokas jopa läpi.
  15. jouni_k

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Tuli eilen sopivan sään sattuessa ja paremman tekemisen puutteessa vaihdettua Airtrekiin isommat suuttimet. Enää ei lopu kesken E85:llakaan, saattaisi jopa olla varaa hieman ahtoja nostaa... Säätöjä täytyy kyllä hakea vielä hieman paremmin kohdalleen...
Ylös Bottom