Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
ominaisuus on ei monessakaan autossa mene takarenkaat lukkoon ollenkaan (ehkä talvella)johtuen osittain siitä että jarruttaessa paino siirtyy eteen ja perä nousee jolloi kuorman tunteva venttili antaa tosi vähän jarrutusvoimaa takapäähän juuri ettei ne menisi lukkoon koska sehän on vaarallista
satuin löytämään suodattimen huuto.netistä sain halvalla huudettua aivan uusi en muista merkkiä mutta onhan noita vaihtoehtoja ei kai sen väliä minkä sinne laittaa.miten sinne syöttöruuville oikeen päästään ku en ole sitä löytänyt vaikka netssä oli ohjeet kuvien kans(siis 2.8 koneessa)
Mistä muuten tuntee että tuo säädin itsessään toimii? Tuntuu täysin hervottomalta se liike (osat [se vipuvarsi] holisee ihan hervottomasti) ja liike on jotain pari senttiä, sen jälkeen ei liiku kyllä yhtään enempää...
eipä sitä oikeen tiedäkään toimiiko se paitsi jos takajarrut menevät...
tuli hommattua tollanen kartiosuodatin (lupaavat +3hv ???) ja kas kas sehän nosti ahtopaineet 0.1 baarilla eli tossa 2.8 koneessa oli 0.8bar ja nyt siis 0.9bar.siis kun oikeen pitkään vedättää.muutenkin tuntuis vetävän herkemmin.ihan kiva yllätys+että suodatinhan on pitkä ikäinen kun sen voi...
Tp-akselin hihna oli mennyt jo poikki, hyvä etten ollut kovin pitkään kerinnyt ajella poikkinaisella hihnalla (varkaudesta kotkaan alko täristää, semmonen 250km vaan ;D )...
kyllävoi sanoa että on ollut tuuria mukana ettei tp-akselin remmi ole mennyt katkettuaan jakohihnan väliin ja saanut...
jaa ihme juttu ettei katsastusmiehet oo sitä tarkastaneet kyllä ne mulla on aina katottu joka vehkeestä missä semmonen on eli pyytävät painamaan jarrua kun itse ovat katsomassa liikkuuko mäntä joka yleensä on jumissa eli pienen pieni liikekin riittää mutta jarrua voi jotua painamaan...
viasta en osaa sanoa onko se kardaanin ristikko mutta sen vaihto on kohtalaisen helppo eli kartaani pöydälle sitten ristikosta sokat pois(4 kpl.) sitten sovitetaan sopivankokoinen hylsy/putken pätkä ristikon ulkopuolelle ja viilapenkissä/prässissä painetaan sopivan kokoisella hylsyllä/pultilla...
kannattaa mitata venttiilin välykset vai onko siinä hydrauliset säädöt jos joku esim.kantaa ei kyllä käy kunnolla eikä päästöjä.entä onko jakopää ketjulla vai remmellä jos remmellä jako on voinut hypätä hampaalla yli silloin ei varmasti käy kunnolla mutta voi käydä ihan hyvin tyhjäkäyntiä
vika löytyi ;Deli vaihdoin tankilta suodattimelle tulevat letkut (siis lyhyet letkut juuri ennen suodatinta) ja vika on poistunut letkut eivät vuotaneet mitään ulos päin mutta ilmaa ottivat kun auto seisoi :-\kyselin myös jälkihehkusta (autokorjaamosta)ja todennäköisesti tässä 2.8 moottorissa...
jep niin se on tarkoitin juuri sitä että jos vaihtaa vain pelkät suutinkärjet niin ei kannata ruveta hommaan itse sillä dieselkorjaamo reissu on kuitenkin edessä
suodattimen vaihto ei autanut mitään niinkuin epäilinkin samoin suodattimen pumppaaminen ei tuottanut toivottua tulosta rupeaa pian kotitekoiset konstit loppumaan kesken kaippa sen joutuu huoltoon viemään ku ei sitä tollasenakaan jaksa kattella :seina
tiedän että tuolla "petrisimolin.com"osoitteessa on ohjeet kuvien kanssa miten säädetään syöttöä mutta en ymmärrä mitä siellä lukee (lontoota) ja vaikka ottaisin joka päivä coolerin irti ja etsisin syöttöruuvia ei sitä vaan sinne ilmaannu.onko kaikissa 2.8tdic koneissa syöttöruuvi(missä...