Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Outlander ja webaston mobiiliohjaus
Kiitos vinkistä. Itsellä tuo ei ollut mitenkään näkyvissä tuolla joten irrotin muovipaneelin siitä kaasupolkimen vierestä. Sieltähän löytyi keskipaneelista johtosarjan vierestä se mötikkä. Vaihdoi Elisan latausliittymän tilalle koska siinä riittää että...
Noniin. ASX vaihtui uuteen Outlanderiin. Webasto kamppanjan myötä tuli otettua autoon webasto mobiiliohjauksella. Uskaltaako tuonne mennä itse vaihtamaan sim-korttia ja mihinkä tuo TC4 Outlanderissa yleensä asennetaaan?
Vs: ASX 1,6 vaihteisto jumii kylmänä
Noniin. Vauhtipyörää myöten menee kytkin uusiksi. Vauhtipyörän hinta 550€. Remontti kokonaisuudessaan max 1500€ jos ei mene takuuseen. Huollosta sanoivat että Mitsulla kytkin on jäänyt aiemmin aina takuun ulkopuolelle. Tossa kovilla pakkasilla jäi auto...
Vs: ASX 1,6 vaihteisto jumii kylmänä
Kytkin ongelmaa tälläkin. Autolla (ASX) ikää 13kk ja ajettu 17 tkm, kytkin alkanut luistamaan. Huomenna auto huoltoon. Luulin aluksi että kyseessä on luistonesto kun kone ottaa kierroksia mutta ei vedä. Nyt huomasin käryn hajun konehuoneesta. Ennenkuin...
Vs: ASX autotallissa
Veikkaisin että tuossa 90 tkm ja 180 tkm huollossa olisi hiukkassuodattimen vaihto. Ja menisikö sinne 30 tkm välein sitä ureaa sinne pönttöö?
Vs: ASX autotallissa
Niin siis kyseessä ei olekkaan vai sama kone kuin esim 3 vuotta sitten vai? Se jos moottorin ohjelmointia muutetaan mutta kone on fyysisesti samanlainen ei vielä vakuuta. Onko kyseessä täysin eri kone vai perustuuko tuohon vanhempaan versioon?
Vs: ASX autotallissa
Kuulosti aluksi hyvältä tuo ASX 1,6 diesel. Selvisi vaan että kyseessä on kuitenkin Ranskalainen PSA-konsernin moottori. Itsellä kokemusta kahdesta kyseisestä moottorista enkä suosittele kenellekkään. Ilmeisesti 1,8 diesel on kuitenkin Mitsun omaa tuotantoa. Mitsubishi on...
Vs: ASX 1,8 suuttimet
Itse entisenä diesel auton omistajana voin sanoa että noista nykyautoista alkaa noi hiukkassuodattimet ja suuttimet levitä kun kilometrejä tulee. Toi 100tkm alkaa olemaan jo semmoinen missä alkaa nuo tietyt osat olemaan lopussa, ainakin jos on paljon lyhyttä kaupunkiajoa...
Vs: ASX autotallissa
Ei ole tosiaan piippaillut ajossa. Ainoastaan käynnistämisen jälkeen piti painaa infonäppäimestä jotta sai pois näytöltä tuon. Rasittavaa silti. Ja muistaakseni aina kun näyttöön tuli jotain ilmoitettavaa esim. luistoneston toiminnasta niin alkoi taas herjata näytössä.
Vs: ASX autotallissa
Sieltä ajotietokoneelta vaihdetaan rengassarjat. 2 sarjaa menee muistiin. Nopeasti vilkaisin ohjekirjaa niin anturien kalibrointi onnistuu myös ajotietokoneelta. Ajetaan jonkun matkaa ja painetaan jotain nappia ja yms. renkaat kalibroituu. Teltta auton huollosta sanoivat...