Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
-01 tää on, mutta luultavasti todellisuudessa -99. On Japanin lähetystön entinen auto. En tiedä onko sillä mitään merkitystä. Ilmeisesti rekisteröity ylivuotisena.
Viikko sit vaihdoin abs kehän edestä ja valo sammui ja kaikki toimi niinkuin pitää. Nyt alkanut taas sytyttämään abs valoa. Joskus kun kesken ajon sammuttanut ja laittanut käyntiin niin sen jälkeen ei ole syttynyt. Ei tosin joka kerta. Mistä etsiä vikaa? Jarrupoljin ei pompota niinkuin...
Meni ABS:s kaapeli poikki edestä vasemmalta ihan siitä anturin juuresta. Minkälainen homma sen vaihto on? Missä asti se toinen pää on ja miten sen vanhan anturin saa irti?
Äsken laitoin käyntiin ja kävi epätasaisesti. Ajoin 100 metriä ja sammui. Sit yritin käyntiin ja starttaus ääni oli tosi outo. Annoin seistä hetken ja edelleen kuulosti oudolta. Pumppasin kaasua ja lähti käyntiin. Savua tuli pirusti ja bensa haisi. Nyt taas toimii. Onko muilla ollut samoja oireita?
Onko -01 Galanttiin olemassa taakse mitään asuntovaunujousia ja iskareita tai vastaavia? Tuntuu tuo perse olevan kuormalla niin pirun alhaalla. Mulla siis farkku johon en raaskinut ostaa liki 900€:n iskareita taakse vaan siellä nyt sedanin osat.
Vaihdoin äsken talvinakit alle ja huomasin että molemmat takarenkaat kulunut kesän aikana sisäreunoistaan kankaille asti. Onko sieltä takaa joku tukivarsi tai pusla mikä aiheuttaa tommosta?
Otsikko kertoo olennaisen. Aamulla käynnistin ja tuntui kun olisi käynyt kolmella, mutta kierroksia otti kuitenkin hyvin. Vikavalo ei syttynyt. Pariin kertaan sammui risteykseen. Ajaessa toimii normaalisti eikä nykimistä ole. Mistä lähden etsimään vikaa?
Vs: Galant -01 pohjapanssari ja sisälokarit
Mistä niitä saisi uusia? Alvadi tarjoaa jotain mutta eipä niistä tiedä mihin ne käy. Toki jos jollain on tarjota ehjät käytetyt sportin lokarit ni saa tarjota.