Jäsenen karppinen uusimmat tuotokset

  1. karppinen

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? Tarjos tarkastaja mulle että oisin ostanut tuon paska pajeroni takaisin hintaan 500€. Mut kiinnostus täysin lopahtanut hetkeksi tuohon niin en ottanu. Mut ostakee työ joku se itellenne. Niin pajeron taru ei ole vielä lopussa. Ainakin...
  2. karppinen

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? Joo, 7000 eeroo oli korjausarvio
  3. karppinen

    Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa

    Vs: Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa Koneistiko ne nyt sulta sen nokan linjauksen ym? vai laitoitko uuden nokan vain paikoilleen?
  4. karppinen

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? Heh. Noh, itsekukin saa vastauksen ymmärtää niinkuin haluaa mutta 100% se vain lipsahti metsään Mut ail pee bäk kun on uus napero tahi ällä pihassa
  5. karppinen

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? Juu
  6. karppinen

    Lisämittarin öljynpaineanturin asentaminen

    Vs: Lisämittarin öljynpaineanturin asentaminen Yritin aikani yläkautta muttei onnistunut. Lopulta otin ppanssarin pois ja menin selälleen auton alle niin eipä mennyt minuuttiakaan kun oli Y haara paikoillaan. Kannattaa sitten tinata johto kelloon kiinni kun kello on vielä pöydällä, ite en...
  7. karppinen

    31" renkaan mitat?

    Vs: 31" renkaan mitat? Tekaset rälläkällä vaan pintaa karhiammaks tai onhan tuohon 17 valssillekkin renkaita olemassa
  8. karppinen

    Virta katoaa akusta... ja nyt lähti laturi remonttiin!!!

    Vs: Virta katoaa akusta... Kait laturin hihna on tarpeeks kireällä?? Suurin homma minulla ainakin oli laturin irrottaminen, hiilet oli sitten ihan helppo vaihtaa kun laturi oli jo pöydällä
  9. karppinen

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? On se kyllä aina niin pirtsakan raikas ilmestys toi Jahvetin Paje
  10. karppinen

    Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa

    Vs: Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa Mulla saattas löytyä nuo osat. En nyt varma ole onko ne kunnossa. mut katson
  11. karppinen

    Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa

    Vs: Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa Tuossa mulla kun vuos sitten nokka pukkeja vaihdettiin ja säädettiin venttiili välykset niin lupsutteli putsari. Sen huomas oikein kun se turpos aina lupsauttaessaan No venakoppakansi uudestaan auki niin oliko siinä nyt jäänyt joku niistä säätäjistä...
  12. karppinen

    Tv maksu tarkastaja kävi

    Tv maksu tarkastaja kävi eilen ovella, yritti ensin myydä lupaa mut sanoin etten tartte kun eihän mulla ole telkkaria (niin kuin ei tietysti olekaan kun ei ole lupaakaan) no siitähän se tietty haluaa tulla tarkistamaan asian. No mie sanoin että kun on tuo koira (pieni pohjanpystykorva murisee...
  13. karppinen

    kokemuksia ebay kauppiaasta "kando dynamic"

    Vs: kokemuksia ebay kauppiaasta "kando dynamic" Eikö se ollut että jos/kun PayPalin kautta maksaa saa rahat takaisin jos kaupat jostain syystä epäonnistuvat?
  14. karppinen

    Virta katoaa akusta... ja nyt lähti laturi remonttiin!!!

    Vs: Virta katoaa akusta... Täälläkin tahtoo virta karata. Pitääpä kokeilla gsr:n neuvoa Akut nykyään huonoja? Eno osti -75, -72 traktorin, ja sama akku edelleen kun ostettaessa
  15. karppinen

    Paljonko maksat veroa Pajerosta?

    Vs: Paljonko maksat veroa Pajerosta? -91 pitkä diiselpaje. Kokonaismassa 2650 kg. Perusvero 0,26 € päivä + käyttövoimavero 1,809 € päivä. Voi maksaa erissä.
Takaisin
Ylös Bottom