Jäsenen Keilemi uusimmat tuotokset

  1. K

    Outlander PHEV my19 radion vaihto

    Ei ole edennyt. Nuo yllä olevat asiat on edelleen täysiä mysteerejä. En ole viitsinyt riskillä ostaa laitetta kun ei tiedä pelittääkö se ollenkaan kuten toivon. Tuntuu että tää my19 on tuon osalta sellainen väliinputoaja malli
  2. K

    Outlander PHEV my19 radion vaihto

    Pikkusen kiinnostelee tuon alkuperäisen mankan vaihto tuollaiseen Dasaitan laitteeseen missä on +10” kosketusnäyttö ja kaikkea muuta sälää. Mut muutamat kysymykset askarruttaa ja vaikka oon tabletti kuumana googletellut niin en mielestäni edelleenkään ole varma näistä asioista. 1. Mikä on oikea...
  3. K

    Outlander phev akun kunto

    Siellä tehtiin se takuuseen kuuluva etutörmäystunnistimen joku päivitys/korjaus ja sit siellä oltiin tehty BMU reset mitä se huoltopäällikkö ei ensin sieltä edes osannut minulle katsoa, että sellainen tehtiin. Sitten kun siitä valittelin ja menin uudelleen käymään niin sieltähän se löytyi, että...
  4. K

    Outlander phev akun kunto

    Kyllä DBCAM tehtiin eli ladattiin akku hitaasti tyhjästä täyteen ja mitattiin akkujen todellinen kapasiteetti ja tämä tieto kerrottiin BMU:lle. Näin olen ymmärtänyt että se kuvio menee. Sain siitä todisteeksi hienon lippulappusen. Nyt vain kovaa ajoa
  5. K

    Outlander phev akun kunto

    Tämä saga tuli lopulta päätökseen. Sanoisin loppu hyvin kaikki hyvin. Akun kunto nousi alkuperäisestä 75,4% —> 87,8% mihin täytyy olla tosi tyytyväinen mielestäni. Lataushistoria on nollautunut lopullisesti, akun ikä on vähän eri mitä oli alunperin. Rangesta ei osaa vielä sanoa muuta, kuin että...
  6. K

    Outlander phev akun kunto

    Pitää kyllä nyt vähintään soittaa sinne huoltoon ja pyytää kirjallinen dokumentti mitä on tehty kun sanottiin että mitään ei tehty ja prosentit heittää häränpyllyä. Olisikohan tässä tapauksessa fiksua olla yhteydessä maahantuojaan? Mulla siis auton myyjäliike lupautui maksamaan tuon BMU työn...
  7. K

    Outlander phev akun kunto

    Hartikaisella Joensuussa
  8. K

    Outlander phev akun kunto

    No jotain siellä on kyllä tehty nyt kuitenkin. Ajoin auton aamulla huoltoon, range näyttää nykyään aina 26km kun akku on täynnä. Kun olin huollon pihassa niin rangea oli jäljellä 17km. Auto kävi valohoidossa ja kun jatkoin siitä matkaa niin rangea oli 23km ja akun palkki oli minusta ihan...
  9. K

    Outlander phev akun kunto

    Tänään kävi auto huollossa ja katsoivat samalla tuon BMU päivityksen niin kuulemma on jo tehty, eikä sitä enää uudelleen voi tehdä. Mitenkä mahdoit saada tuon keltaisen DBCAM palluran näkyville? Ei minulla sitä näkynyt vaikka olevinaan on tehty. En hoksannut pyytää siitä mitään kirjallista dokua...
  10. K

    Outlander phev akun kunto

    Tämä oli Espoosta tai Vantaalta, en muista enää. Pitää itsekin kysyä paikallisesta kivijalasta tuosta BMU-päivityksestä. Onko se nyt fakta että sen saa vielä takuuseen vai mitenkä?
  11. K

    Outlander phev akun kunto

    Kiitos vinkistä!
  12. K

    Remote control

    No jopas on nerokas toteutus oi voi, eihän nyt kukaan ala vaihtamaan puhelimesta ensin wlan verkkoa jotta saa hallittua auton lämmitystä. oliko tähän olemassa jollain lisälaitteella jotain pelle peloton ratkaisua?
  13. K

    Remote control

    Mikä asetus mun pitää muuttaa että saan Remote applikaation toimimaan ilman että puhelin on auton wifi verkossa? En löytänyt oikeaa.
  14. K

    Outlander phev akun kunto

    Väärä ketju
  15. K

    Outlander phev akun kunto

    Latasin akun täyteen ja sinne meni 8,74kwh joten tämä kyllä tukee akun kuntoa, ei ole enää lähellekään täysi kapasiteetti tallella :/
Ylös Bottom