Jäsenen Kipsi uusimmat tuotokset

  1. K

    traileri vaiko vetodolly

    Vs: traileri vaiko vetodolly Kyllä noita dollyja saa myös tehdastekoisena, mut en nyt äkkiseltään muista mistä niitä sai. Itse ostin just itelle tollasen vekottimen, ja on kyllä mainio laite ainakin tuon mun auton vetämiseen. Ton joku äijä teki ite ja on sitten paljon raskaampi ja...
  2. K

    EVO3 ahtopaineiden nosto/säätö?

    Vs: EVO3 ahtopaineiden nosto/säätö? Kyllähän multa noita venttiileitä vielä saa, eli jos sellaista haluat ni yhteyttä vaikka yksityisviestillä.. Mut sulla nyt ilmeisesti jo olikin joku paineensäädin tiedossa. Mut jos et saa sillä pelaamaan halutulla tavalla, ni otahan yhteyttä ni kokeillaan...
  3. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo tota en oikeesti osaa sanoa , että miksi teki noin. Omassa autossa viime kesänä T03 ahdin ja ohjauspaine oli otettu suoraan ahtimen kompurakotelolta , ja tämä ei piikannut lainkaan. Toiset taas sano et jos otti kompurakotelolta paineen ni piikkas ja...
  4. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Moi, Eli mua nyt ihmetyttää toi piikkaaminen ku muilla sitä ei juurikaan oo tapahtunu. mistä tuo ohjauspaine on otettu, jossain autossa ku otettiin ohjauspaine suoraan ahtimen kompurakotelolta niin ahdot piikkas, ohjauspaineen tulo siirrettiin...
  5. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo maltti on valttia ton venan kanssa, ku siitä on niin helppo säätää "vielä vähän" lisää painetta...
  6. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Muutamia noita on vielä, joo toi oli yleisesti kirjoitettu toi edellinen viesti... Eli aina on vika ollut jossain muualla ku venttiilissä, ku tolla kyllä saa säädettyä melkein ne paineet mitkä vakionakin on , se vaan on hieman tarkkaa hommaa juurikin tuon...
  7. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Tässähän kyllä nyt ei ollut vika venttiilissä, vaan linttaantuneessa letkussa ilmeisesti niinkuin tyyskä sanoi, Eli tuo jousi on jäykkä, ja jos sinne vaihtaa löysemmän jousen, niin säädön herkkyys muuttuu, ja samalla myös maksimi ahtojen säätö pienenee...
  8. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Okei Eli siinä lappusessa lukikin näin, Eli tuosta vaan sit tekemään omia johtopäätöksiä ja suomennoksia..  ;) säädettävä rajapaineventtiilihän tuo on varmaan helpoiten sanottuna.. -Vent Hole (also known as a bleeder/bleed port) to prevent spiking and...
  9. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Voit olla oikeassa, en ala väittämään vastaankaan, itse ajattelin vain sen noin miten itse selitin. Tuossa dnsf linkissä olevassa kuvassa oli enemmänkin noita asunnusohjeita ja kuvia samassa lapussa mut ohjeiden huonosta laadusta johtuen en saanut kun...
  10. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Eli tuo "hengitysreikä" on siinä tehty ehkäisemään ahtojen piikkauksen kun ne nousee nopeasti. Päästää siitä aavistuksen ulos ja sen jälkeen kuula jälleen sulkee tuon reiän salaman nopeasti..
  11. K

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Mulla on noita kuulajousiventtiileitä vielä viisi kpl jäljellä, kaiva ilmoitus myynti osasta ja ota yhteyttä.. hintaa on se 35e ja on sitten vimpan päälle hyvin toimiva kapistus, 10 kertaa parempi ku bleedi, nostaa ahdot nopeasti ja pitää ne hyvin...
Takaisin
Ylös Bottom