Jäsenen Kohvi uusimmat tuotokset

  1. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? No minähän sielä juu! Käytin erään neidin kellarissa syömässä ;)
  2. Kohvi

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? tuli torstaina sulkuviivojen yli volvo evon kylkeen -.- vasen takaovi vaihtoon ja takalokasuoja siinä hilkulla että saadaan oiottua :p no onneks vältyttiin henkilövahingoilta ja vahinkoja sattuu
  3. Kohvi

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Ikävä tuota vanhaa nelosta <3
  4. Kohvi

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Tänään koitin niin sama homma, ei käy kaikilla. sellanen kutina olisi että tulpat sulanneet, jotenkin en taho uskoa että jako hyppäs :-[
  5. Kohvi

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? nyt se sitten jätti minut tien varteen. Tuli tuossa leikittyä evolla ja ei tykännyt hyvää kun nelos vaihteella vedätin pienessä luisussa ja vitosta laittaessa alkoi prötäämään ja kaasua antaessa meinaa tukehtua. Sain liu'utettua auton bussipysäkille ja tyhjäkäynti...
  6. Kohvi

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Talvipakkasilla on hyvä kuivata auto vaikkapa uunissa :peukku
  7. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Joo, kattelinkin teiän autoja ohi ajaessa ilmaa täyttämään ja kuulosti niin tutuilta ne pörinät ja kun sieltä oman auton takaa vilkuilin ilmaa laittaessa lähitte siitä kiireellä kiihdyttää :DD
  8. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? tummanharmaaseen ysiin laittelin ilmaa, mökiltä olin matkalla kotiin ja piti pysähtyä uudestaan (4) hakkaamaan jäät vanteista ja tarkistin ilmat samalla :D
  9. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minähän se siellä köröttelin ysillä :driver
  10. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä vissiin ajelin 9 kun nuihin aikoihin olin matkalla hyvinkäälle :D
  11. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minähän se :driver kattelin jo kaukaa että onko evo niin oli pakko kiriä kiinni :D Takavalot tummensin kevyesti et sain sen lexusmaisen kirkkauden pois :D
  12. Kohvi

    VARASTETTU: MOB-Concept ry talli

    26.2-27.2.2012 eli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ilmeisesti tapahtunut Kaksi kommandopipoilla varustautunutta reipasta vesseliä keikkasi meidän tallin Mob-Concept (Malmilla). Jos tiedät tai kuulet että joku kaupittelee tai paukuttelee henkseleitä että nyt olisi kaasuhitsauslaitetta...
  13. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Joo mää painelin ysillä edellä :) mulla oli ennen se musta ysi ja törmättiin sillo siel suutarilan rengaspajalla viime kesänä.
  14. Kohvi

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? arvelisin että kyseinen auto on kaverin vanha 6 jonka myi Tammisaareen päin ja väri oli bmw:n värikartasta otettu :)
  15. Kohvi

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Evolution IX 18thkm ja nyt toinen omistaja :driver
Takaisin
Ylös Bottom