Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: L200 Liiallinen ahtopaine
muuttuva geometrisissä turboissa avautuminen saattaa karstottumisen myötä heikentyä. eikö nuissa 03> ja uudemmissa semmonen ole.
Vs: Pajero 3.2D-iD, turboahdin ongelmia
saattaa olla ahtopaineen tunnistin.imusarjan kyljestä lähtee n. 5-10mm letku sille ja siinä on alussa semmonen suodin.
egr tukkii tuon ainakin tuossa mun 2000 vm did.ssä.
en sitten ole varma onko 07 erillainen systeemi
Vs: Pajero 2.8 TD 4m40 jakopää "rallattaa"
onko 2.8.ssa alipainepumppu ketjulla/rattailla saattaa tulla siitä se ääni, jos tukkii kaikki reijät ettei se saa ilmaa. alipaine järjestelmän solenoideissa
yhdessä on semmonen pikkunen suodin.selviää nyppäämällä joku niistä alipaine letkuista irti...
Vs: -97 L200 ovien keskuslukot ei toimi
jos napsahtelua kuuluu niin kädellä tunnustelee sieltä äänen suunnasta,ja löytyy tuo keskusyksikkö. itellä aikoinaan korjautui gen2 pajerossa 2kpl relettä ja konkat mitä siellä oli vaihtamalla. en tiijä kummissa vika oli.
Vs: Starttimoottori + alapallot: 3,2 DID vm.2000
automaatin startti käy ja tuskin pitkässäkään on eroa...mutta sen verran yleinen on 3gen starttihiilien kuluminen että kannattaako käytettyä ostaa.
Vs: gen 3 pajeron laatikon perästä kuuluu korina vm 2002 3.2 did
se vois olla sitten jakolaatikon ja vaihdelaatikon välinen akseli poorit paskana tästä ei kyllä itellä kokemusta..mutta kuullu olen paljonkohan tolla sun pallerolla on rullattu?
Vs: 2003 4M41 Pajero manuaalivaihteilla mittarissa 230tkm, vauhtipyöräremontti.
moi
laitatikko alkuperäisen kaksoismassan vaiko tarvike kiinteän vauhtipyörän.
se taitaa matkanteko tyssätä siihen kun tuo kaksoismassa leviää..eikä oo
vissiin ihan halpakaan.
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?
startti on heleppo rasti jatko vartta ja niveltä räikän perään kaks pulttia kytkin kopan takaa auki ja tieten johdot ekaks..mutt se imusarja on töisevä kun ei riitä imusarjan irroitus vaan diesel suutin putket pitää irroittaa myös, kun menevät...
Vs: 3.2DiD egr
tukitko cebedeuz samalla sen perhospellin ylemmän venttiilin..kun mun käsittääksenise sulkee samalla tulo ilmaa kun egr avautuu..että saako tuo mitään ilmaa jos pelkän egr tukkii
ja molempien tukkiminen antaa mulla ainakin vika koodia