Jäsenen laalaa uusimmat tuotokset

  1. L

    L200 runko remppa

    Vs: L200 runko remppa Vai että rosteria ;D Mites muuten noi katsastus sedät ja tädit suhtautuu noitten reikien hitsailuun?
  2. L

    L200 runko remppa

    Vs: L200 runko remppa En tiedä oliskos siinä järkeä. Mutta eipähän ruostuis puhki ihan heti ::) Vai neliöputkea? Itte meinasin että vetäisin tuon vanhan putken poikki molemmista päistä pitkittäis runkopalkin vierestä. Ja sitten ujuttaisi sieltä rungon läpi uutta tavaraa paikalleen. Olenkohan...
  3. L

    L200 runko remppa

    Terve. Mulla olis tarkoitus laittaa hiukan mitsun runkoa katsastus kuntoon. Ja haluaisin kysellä että kun tuossa rungossa on se pyöreä poikkitanko taka-akselin etu puolella.. niin voiko tuon putken korvata esim täysrautaisella umpitangolla? Vai onko jossakin määrätty että sen tarvis olla putkea?
  4. L

    Mistä L200:seen pohjaanlyöntikumit

    Terve. Olen koittanut hakea googlella sekä täältä palstalta hakukoneella tietoa mutten löytänyt :( Eli mistähän mahtaisin löytää l200:seen taka akselille pohjaanlyöntikumit? Paikallisesta varaosaliikkeestä ei saanut. Jos jollakulla hyviä vinkkejä mistä lähteä kyselemään niin saa ehdottaa.
  5. L

    l200 puskurin valoyhdistelmät

    Vs: l200 puskurin valoyhdistelmät Kiitoksia asiallisesta vastauksesta :palvo Nyt minäkin olen astetta viisaampi :D
  6. L

    l200 puskurin valoyhdistelmät

    Siis esitin saman kysymyksen jo aikaisemmin toisessa topikissa mutta tuntuu että joko kukaan ei tiedä tai sitten ei vaan halua jakaa tietoa. Mitenkähän on asian laita :-\ Haluaisin vain tietää että kuuluuko l200 puskurissa olevien vilkkujen kanssa samassa paketissa olevien parkkien palaa...
  7. L

    Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen

    Vs: Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen Kiitos micco1 linkistä. Moottori on nyt käyntikunnossa, ehkä vähän nuhainen ennen kun alkaa ahdot nousemaan matalilla kierroksilla ::) Mutta toimii kuitenkin Kiitos :palvo Voisiko joku asiasta tietävä valaista minua valoihin liittyen? Kokeilin hakua...
  8. L

    Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen

    Vs: Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen Noniin nyt olen hieman kerennyt taas perehtyä tähän öljy ongelmaan. Öljyähän tuli nokka akselin etupään stefasta. stefa on nyt vaihdettu :peukku Mutta sitten iso mutta, elikäs laitoin kamppeen kasaan ja starttasin, kuului kilahdus koneesta. Noh...
  9. L

    Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen

    Vs: Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen Noniin otin sit kaikki turbon putket pois paikoiltaan ja öljyähän siellä oli :nykii Mites mun tästä pitäisi jatkaa ongelman selvittämistä? Huomasin muuten että koneeseen on laitettu hiukan liikaa öljyä edellisen omistajan toimesta. noin 4mm yli...
  10. L

    Mitsubishi L200 2.5 td kone öljyinen

    Olen ihan uusi täällä Mitsubishi foorumilla joten terve vaan kaikille tasapuolisesti :) Minulla on sellainen ongelma että L200 2.5 td moottori on jostain syystä ahtimen puoleiselta koneen puolelta kaikkialta öljyinen. Mistä kannattaisi alkaa vikaa/ vuotoa etsimään? Kiitoksia jo näin etukäteen...
Takaisin
Ylös Bottom