Jäsenen legend uusimmat tuotokset

  1. L

    Pajeron laatikon kanssa ongelmia

    Vs: Pajeron laatikon kanssa ongelmia Veljellä huonoja kokemuksia jarrupoljin oy:stä http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=136479&postdays=0&postorder=asc&start=0
  2. L

    Hankkimassa Evo 3 vai 4 ?

    Vs: Hankkimassa Evo 3 vai 4 ? nyt onpi tulossa jotain mukavaa ;D
  3. L

    Hankkimassa Evo 3 vai 4 ?

    Vs: Hankkimassa Evo 3 vai 4 ? Mites tollaseen neloseen on verot?
  4. L

    Ralliart tarrat

    Vs: Ralliart tarrat Voi olla että kyseessä on koko auton teippaus, Pyysin joka tapauksessa kaveria rekkautumaan tänne niin voi itse kertoa sitten
  5. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Ketäs asuu pk-seudulla, Vois hieman tulla vilkasee mun pajea ja katsomaan onko ihan normaalia et se pitää tollasta ääntä. Huomasin eilen vasta kun ajoi yli 80km/h :seina
  6. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Tilasin samalla uudet vanteet kun "halvalla sai" :seina
  7. L

    Ralliart tarrat

    Vs: Ralliart tarrat Pk-Seudulla alk.1000€ eli ei ihan halpaa ::)
  8. L

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Pituus: 182 Paino: 115 Hiukset: kalju on hyvä Silmät: siniset Horoskooppimerkki ja syntymä pv.: Jousimies, 10,12 Lempiruoka: Grillipihvi Ruokajuoma: Maito Olut: En juo olutta, Jägeri :) Viini: Homojen hommia Paukku: Jekkubattery tuplana, Kossukola tuplana ja Vodka snapsit...
  9. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 31" näyttää aika pieniltä mutta hinta aika kohtuullinen uusina, Taitaa mahtua ihan vakio vanteellekkin noin 31" ::)
  10. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Olisko kuvia 31" kumeilla olevasta pajerosta? Tuntuu ihan rykivän nyt kun syöttöä ruuvattii pikkusen lisää
  11. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Ok, Niin aattelinkin. Kuinkas isot renkaat mahtuu ilman korotusta?
  12. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Yks kysymys vielä, Mikäs tuo vipu missä lukee on/off tuossa penkkejen välissä on? ::) Tuntuuhan toi nelikkona ihan kivalta :driver
  13. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 voin mä sen auton sinne tiputtaa, millos sulla olis aikaa tehdä? en mä tartte vaihtoautoa :D
  14. L

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 Kiitoksia V.J.S:lle kun kertoi laatikon toiminnasta :driver Turbo ahtaa kyllä ihan normaalisti, voihan sekin olla elämänsä ehtoopuolella joten katsellaan muuttuuko kulku paljonkin kun laittaa hieman syöttöä. Eiköhän joku sen korotuksen tee kun sovitaan...
  15. L

    Ralliart tarrat

    Vs: Ralliart tarrat Paljonko olisitte valmiita maksamaan että saisitte autoon valmiina teipit? Tuttu teippailee kilpureita yms niin voisin kysästä et kiinnostaiskos sitä tollanen :)
Takaisin
Ylös Bottom