Jäsenen M4ke uusimmat tuotokset

  1. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Vs: evo 8 pyöränlaakeri 4 päivää meni ku tilasin. suomesta jos ostas ni oottasin vieläkin :D
  2. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Vs: evo 8 pyöränlaakeri joo kiitti linkistä..hyvä on kyl hintaero mitä muualta oon katellu.. mullekun se on aivan sama onko se tarvike vai alkuperänen kuhan ei ääntä pidä ;D etulaakeriks mä ton olin kattovinaan..sittehä se selviää :D oliko pitkä toimitusaika?
  3. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Vs: evo 8 pyöränlaakeri https://m.qp24.de/#Article/Details?avsId=185402 eikös se tämä ole?
  4. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Vs: evo 8 pyöränlaakeri mistäs sää oot 50e koko navan löytäny ???
  5. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Vs: evo 8 pyöränlaakeri oukei. eli siis pelkkä laakerikin on vaihdettavissa ilman et tarvii koko pakettia ostaa.. hyvä tietää.. paikallisesta varaosaliikkeestä kuulin ekana hinnan 450€ :D
  6. M4ke

    evo 8 pyöränlaakeri

    Mistä ootte hommannu pyöränlaakereita edullissimmin? soittokierros varaosaliikkeisiin tuotti hieman suolaisia vastauksia :P
  7. M4ke

    EVO 8 etupää ääntelee

    Vs: EVO 8 etupää ääntelee onjoo.. ihan kunnossa näytti nekin olevan..taitaa kuulua vakiona alustaa tollaset pienet kolinat :D
  8. M4ke

    EVO 8 etupää ääntelee

    Vs: EVO 8 etupää ääntelee kiitos vielä ohjeista! hiljeni huomattavasti noilla ohjeilla.. pieni kolina jäi mut välyksiä ei löytyny ??? olikos noiden takaiskareissa jotain kans mikä kolinaa aiheuttaa? sieltäkin pien pauke kuuluu mut äkkiseltää mitään väljää en löytäny.
  9. M4ke

    EVO 8 etupää ääntelee

    Vs: EVO 8 etupää ääntelee täällä ois ohjeille kans tarvetta :peukku
Takaisin
Ylös Bottom