Jäsenen Mac uusimmat tuotokset

  1. Mac

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Sieltäpä hyvinkin.. Siellä sijaitsevaan autoliikkeeseen, jota serkkupoika pyörittää, vein Galantin muutama vuosi sitten, ja vaihdoin farkku Passattiin. Samaisesta liikkeestä kävin myös sen hakemassa.. Mamma sai rakkaansa takaisin..
  2. Mac

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Loppui emännän 2 vuoden kiukuttelu, kun ostettiin profiilikuvan Galantti takaisin kotiin...
  3. Mac

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Joo mun ex-autohan toi on.. Takapyöränkaaret hitsasi toyota-merkkiliikkeen tuttu peltiseppä n. 4v sitten hiacen korjauspaloista. Meni sitten vetämään saumakittiä kaaren alapintaan, joten jostain ryöminyt kosteutta väliin. Nyt tarttis nopeesti avata ja fixata...
  4. Mac

    2001+ corollan metallimustan värin värikoodi?

    Vs: 2001+ corollan metallimustan värin värikoodi? Tottahan toki...
  5. Mac

    2001+ corollan metallimustan värin värikoodi?

    Vs: 2001+ corollan metallimustan värin värikoodi? Useissa väriliikkeissä ja automaalaamoissa nykyään käytössä spektrofotometri (mikä sanahirviö??!!) eli värikamera, jolla saadaan käytössä olevasta värijärjestelmästä täsmäävin sävy haettua. eli bensatankinluukku tms. mukaan ja liikkeeseen jossa...
  6. Mac

    Lämmityslaite puhaltaa vain täysillä (Galant 98)

    Vs: Lämmityslaite puhaltaa vain täysillä (Galant 98) Itellä toi meni just toisinpäin, tai siis puhallin ei toiminu lainkaan...
  7. Mac

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tänään Lahdessa supankadulla hopeinen legu(?) n 15 aikoihin...
  8. Mac

    Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)?

    Vs: Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)? Kannattanee varautua myös laturin- ja AC/PS-hihnojen kiristinrullien vaihtoon... Itse en varautunut, joten jäi toiseen kertaan :seina
  9. Mac

    VR-4 Galantin rekkari.

    Vs: VR-4 Galantin rekkari. Täällä myös ZNY-*** , topicista poiketen ei VR-4, tuontiauto kuitenkin...
  10. Mac

    Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)?

    Vs: Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)? Kiitokset lähtee myös sinnepäin !!! Mitäs huutelet pumpusta?....
  11. Mac

    Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)?

    Vs: Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)? Joo tämä lista kattaakin aikalailla osat jotka mun pitäis vaihtaa... tosin jakopäällä olis jo aika kiirus.. Kiitokset tiedoista.... :peukku
  12. Mac

    Mistä edullisimmin jakopään osat (galant 2,5 v6)?

    Elikkäs mistä ootte ostanu/mitä maksanu osat v6 gallun jakopäähän.. mielellään jos sais hintoja erikseen... Tiedän et laitatte linkkejä että kato tuolta, mut jos viitsitte niin laittakaa tänne pliis!!!
  13. Mac

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Tervetuloa foorumille... Jotenkin rupes kuulostamaan tutulta ja kävin vilkuilemassa kuvat ja.... tadaa sun toyotahan lakattiin meillä ja ite maalasin siihen vanteet aiemmin... Onko Evoon tulossa hurjia suunnitelmia?
  14. Mac

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä noin 3-4 viikkoa.. eli auto oli ennen t08 (trigger mauve) harmaa nykyään mennään citikan väreissä....
  15. Mac

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Kai sitä vois aktivoitua n. 3 vuoden passiivisen foorumiseurannan jälkeen... Eli.. Omistan saksasta uitetun -98 2,5 V6 sport edition galantin. Tarinaa voisin pistää auton vaiheista myöhemmin.. Itse olen 41v. Lahdessa vaikuttava automaalari joten käpälää...
Takaisin
Ylös Bottom