Jäsenen Makkooo87 uusimmat tuotokset

  1. Makkooo87

    Offtopic

    Vs: Offtopic Ite veisin asiaa eteenpäin,eihän se voi mennä niin että tämä ns. "tarkastaja" vain yhtäkkiseltään kävelee pykälien yli heittämällä.Omalle kohalle sattui joskus vuosia sitten liki samanlainen kohtaus jossa toinen osapuoli pakitti oikean etukulman multa päreiks,noh poika alko...
  2. Makkooo87

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Tuli ilmotus ylemmältä taholta että taitaa porinpoika lähtiä taas syksyllä reissuhommiin väh. vuodeks tahi kahdeks jonka johdosta tarttee pistää Evo etiäppäin :seina Kyllähän se vaikuttikin jo liian hyvältä että sais herkutella kahdella jdm:ällä pihassa kun eka puhe...
  3. Makkooo87

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Rauman Uotilassa evo 7-9 , musta , jonkinäköstä tribaali/liekkikuviota kyljissä?Kuka tunnustaa ;D Jonkun hallin pihassa.
  4. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Juu tuon saman oon lukenu muutaman kerran oikeen hartaasti läpi mutta resetoinnista ei puhuta tai nollaamisesta..?vissiinkään.. no jos sitä huomenna ottas sen anturin irti ja koittaa nuitten ohjeiden mukaaan selvittää sitten että onkos se anturi sökö..
  5. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? ;D Sen verran on tullu painettua et alkaa sormet olemaan yhtä niveltä lyhempiä Eeeeeeikä silti luonaa woe wattu mä vaan sanon
  6. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Juu siis tyhjänä sen tarttis saada mut emmää onnistu siinä lainkaan kaikkia kolmea nappia painanut ennen virtoja mut eeeeeeei luonaa :seina
  7. Makkooo87

    Vaihteet takkuaa.. Lancer -96

    Vs: Vaihteet takkuaa.. Lancer -96 Vastaan puolesta:eli hyökii startatessa vaikka kytkin pohjassa eikä mene vaihteet silmään auton käydessä mutta sammuksissa menee tottakai
  8. Makkooo87

    Vaihteet takkuaa.. Lancer -96

    Vs: Vaihteet takkuaa.. Lancer -96 Nyt Samaisen vian kanssa vääntäneet: Auttakaas plikkaa ku niin mainostin että kannattaa rekisteröityä tänne niin alan ammattilaiset auttaa ;D
  9. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Wut?! Joo koitin äsken "muutaman" kerran,alko naapurikin kattelemaan että mitä hel***tiä toi hullu taas tuol autossas häärää mut en mä kyllä saanu mitään resetointia aikaseks ??????
  10. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Whohoo!Onnistuin lataamaan kuvan ;D ( Paitsi että nyt tuli kahteen kertaan ::) )
  11. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Se itseasiassa pomppii siinä n.13 -17,8 aika tarkalleen,ja todella symmetristä kuvioita jonka vuoksi kiinnostus heräsikin että onkohan siinä jottain vikaa ::) tyhjäkäynnillä on siinä 13,2 -14,4 välillä aika hyvin..
  12. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? No mutta,koitan selittää sen sitten sanoin..eli siis se menee sellasta terävää aaltoa ylös,alas,ylös,alas jne. vaikka ajaa tasakaasulla? :P
  13. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? Ei täst ny tullut yhtään mitään..en mä osaa liittää tänne kuvaa
  14. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä? ?
  15. Makkooo87

    Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

    Eli kertokaas itämaan tietäjät ja muut minua viisaammat (ei vaadi paljoa) että mikäs tässä nyt mättää? eli tasakaasulla ajettaessa näyttää seossuhdemittarin näyttö tuollaiselta , omasta mielestänihän sen pitäs aikaslailla tasapaksua viivaa näyttää tasasella? (satun usein olemaan myös väärässä...
Takaisin
Ylös Bottom