Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Unohtui mainita tänne, että Helsingissä TV ja Kodinkonehuolto Edicronilla on sopivia kytkimiä alla olevan kuvan mukaisen kaken rakentamiseen:
Toi nelinappinen kuori pitää tietty itse hankkia (itse tilasin Aliexpressistä), mutta sopivia painokytkimiä on Edicronilla valmiina.
@Basbarduu valitettavasti partcolta saatavat kytkimet ovat liian korkeita. eBaysta varmasti löytyy, mutta kun tietäisi mikä sopii... Sulla ei varmaan enää ole tietoa kytkimen tyypistä tai myyjästä?
Osaisiko joku foorumilainen kertoa, mistä vuoden 2015 mallisen PHEV:in kaukoavaimeen saisi sopivan painokytkimen? Tarkoitus on saada kaukoavaimeen neljäs nappi esilämmityksen käynnistämistä varten, ja nelinappiset kuoret olenkin jo onnistunut hankkimaan, mutta painokytkimet puuttuvat. Kyseessä...
Tähän juttuun voisin vielä lisätä, että ääni häviää edellä kuvatusti vain kerran lähdettäessä matkaan: sen jälkeen uudelleen käynnistettäessä mankka soi sammumatta niin kauan kuin autolla ajaa, eikä haittaa vaikka välillä auto sammutetaan taukopaikalla kahviteltaessa.
Tuli viikonloppuna ajettua Keski-Suomessa kovassa pakkasessa ja en kyennyt kertaakaan ruiskuttamaan tuulilasin pesunestettä etuikkunaan. Ennen matkaa täytin melkein tyhjän pesurisäiliön valmiilla, -25 asteen pakkasasteen lämpötilassa jäätymättömällä pesunesteellä, eikä niin kylmää sentään ollut...
No kun en halua kylmää kyytiä.. Eli haluaisin ajaa työmatkat pelkällä sähköllä, mutta lämpimässä autossa. Jos Outlanderin bensakone kuluttaa talvella sellaiset 8 - 10+ litraa sadalla kilometrillä, niin ajattelin Webaston lämmittävän auton matkustamon murto-osalla tuosta bensamäärästä. Ja kun 22...
Miixxa, en itse asiassa tiedä mikä on EV-nappi... Autoni kojelaudassa on vihreätekstinen Eco-nappi, jota painamalla ajotila vaihtuu valkoisesta Normal tilasta vihreään Eco-drive tilaan mittariston tila-alueella. Luulen EV-napin olevan alla olevassa kuvassa oleva Eco-nappi, jota ei edes tahdo...
Kiitokset kaikille hyvistä vastauksista!
Autoni on Hollannin tuontiauto, joten siinä tuskin on ajoakun lämmitintä... Mutta vastauksenne herättivät pari lisäkysymystä:
-Ajoakku ilmeisesti siis kytkeytyy pois käytöstä yli 10 asteen pakkasilla, ja auto kulkee pelkästään generaattorin tuottaman...