Jäsenen mamannon uusimmat tuotokset

  1. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Unohtui mainita tänne, että Helsingissä TV ja Kodinkonehuolto Edicronilla on sopivia kytkimiä alla olevan kuvan mukaisen kaken rakentamiseen: Toi nelinappinen kuori pitää tietty itse hankkia (itse tilasin Aliexpressistä), mutta sopivia painokytkimiä on Edicronilla valmiina.
  2. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Kiitos avusta kaverit, mutta ehdin jo tilaamaan SP-Elektroniikasta kytkimet, joiden mainostetaan sopivan radioavaimiin. Katson ensin sopiiko ne...
  3. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Kiitos @Miixxa vinkistä, täytyypä tutkia asiaa!
  4. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    @Basbarduu valitettavasti partcolta saatavat kytkimet ovat liian korkeita. eBaysta varmasti löytyy, mutta kun tietäisi mikä sopii... Sulla ei varmaan enää ole tietoa kytkimen tyypistä tai myyjästä?
  5. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Osaisiko joku foorumilainen kertoa, mistä vuoden 2015 mallisen PHEV:in kaukoavaimeen saisi sopivan painokytkimen? Tarkoitus on saada kaukoavaimeen neljäs nappi esilämmityksen käynnistämistä varten, ja nelinappiset kuoret olenkin jo onnistunut hankkimaan, mutta painokytkimet puuttuvat. Kyseessä...
  6. M

    Outlander my15 phew ääni häviää kaiuttimista

    Tähän juttuun voisin vielä lisätä, että ääni häviää edellä kuvatusti vain kerran lähdettäessä matkaan: sen jälkeen uudelleen käynnistettäessä mankka soi sammumatta niin kauan kuin autolla ajaa, eikä haittaa vaikka välillä auto sammutetaan taukopaikalla kahviteltaessa.
  7. M

    Outlander PHEV tuulilasin pesimien jäätyminen

    Onhan se mahdollista... Tosin mielestäni ruiskuttelin jonkin verran nesteen vaihtumiseksi.
  8. M

    Outlander PHEV tuulilasin pesimien jäätyminen

    Tuli viikonloppuna ajettua Keski-Suomessa kovassa pakkasessa ja en kyennyt kertaakaan ruiskuttamaan tuulilasin pesunestettä etuikkunaan. Ennen matkaa täytin melkein tyhjän pesurisäiliön valmiilla, -25 asteen pakkasasteen lämpötilassa jäätymättömällä pesunesteellä, eikä niin kylmää sentään ollut...
  9. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    @subterfugium , minä ostaisin kaksi painokytkintä ja vanhempaa avainkuorta.
  10. M

    Sähköajo pakkasella

    No kun en halua kylmää kyytiä.. Eli haluaisin ajaa työmatkat pelkällä sähköllä, mutta lämpimässä autossa. Jos Outlanderin bensakone kuluttaa talvella sellaiset 8 - 10+ litraa sadalla kilometrillä, niin ajattelin Webaston lämmittävän auton matkustamon murto-osalla tuosta bensamäärästä. Ja kun 22...
  11. M

    Sähköajo pakkasella

    Vielä yksi kysymys joka on jo kyllä off-topic tässä langassa: eikö Webastolla pysty yleensä lämmittämään myös auton kabiinia ja vieläpä ajon aikana?
  12. M

    Sähköajo pakkasella

    Ok Miixxa, kiitos tiedosta!
  13. M

    Sähköajo pakkasella

    Miixxa, en itse asiassa tiedä mikä on EV-nappi... Autoni kojelaudassa on vihreätekstinen Eco-nappi, jota painamalla ajotila vaihtuu valkoisesta Normal tilasta vihreään Eco-drive tilaan mittariston tila-alueella. Luulen EV-napin olevan alla olevassa kuvassa oleva Eco-nappi, jota ei edes tahdo...
  14. M

    Sähköajo pakkasella

    Kiitokset kaikille hyvistä vastauksista! Autoni on Hollannin tuontiauto, joten siinä tuskin on ajoakun lämmitintä... Mutta vastauksenne herättivät pari lisäkysymystä: -Ajoakku ilmeisesti siis kytkeytyy pois käytöstä yli 10 asteen pakkasilla, ja auto kulkee pelkästään generaattorin tuottaman...
  15. M

    Sähköajo pakkasella

    Tosin kyllä toi tunnin ajo on aika pitkä verrattuna sun autoon...
Takaisin
Ylös Bottom