Jäsenen MikeMalibu uusimmat tuotokset

  1. MikeMalibu

    Akku tyhjenee

    Vs: Akku tyhjenee Akku ostettu 04 syksyllä.. eli noin 3.5+v vuotta.. aivan samaa ongelmaa... Yön yli latinki, pelas sen 2 vuorokautta.. ajoa välissä 65 kilsaa + pienta ajoa 5 kilsaa. Laturia lataa sen 14.35... Sitten aamulla klo 0630 "öyöy.." eli la klo 15 -> ma aamu = akku tyhjä...
  2. MikeMalibu

    lancerin outo käynnistys vika.

    Vs: lancerin outo käynnistys vika. Vanha ketju mut... Aikoinaan oli moinen vika mut luulen et se mulla johtu tyhjäkäyntimoottorin "likaisuudesta" kun tankkasin vanhaa bensaa jossa ilm. vettä. Tosin tyhjäkäynti oli myös lämpimällä koneella alhainen. Korjaantui kun laitoin bensan sekaan...
  3. MikeMalibu

    Lanceri 90vm takalasinlämmitys

    Mulla ollu paskana kans 7 vuotta mitä lanceria oon käännellyt. Kesäl huvikseni mittasin jännitteen mitä tuli takalasille niin se oli jotain aivan minimaalista. En tiedä mis vika mut hyvin pärjänny silti. Jos joku tietää niin saa auttaa. Katkaisijaa pohjassa painaen jännitteen tulo tuplaanti...
  4. MikeMalibu

    Kaasuläpän tunnistin, lancer 1.5i, 12v -91

    Viikko sitten Lauantaina vaihdettiin jakajan kansi ja pyörijä sekä bensasuodatin.   Akku ei purkaudu mihinkään. Mitattu   Tulppia en ole katonut.     Tänään teki samat, kts. edellinen.   Imupuolella ei vuotoja.   Kone veti paremmin kuin oma autoni kun viikko sitten ajelin muutaman kilsan...
  5. MikeMalibu

    Kaasuläpän tunnistin, lancer 1.5i, 12v -91

    Eli siis, suomella. Tunnistimen johdot ja liitokset? ;) Katson kun kerkeän. Oma autoni ei siis ole kysessä vaan identtinen kaksoiskappale. Jollakulla jos jotain välähtää niin kertoilkaa ihmeessä muutakin.
  6. MikeMalibu

    Kaasuläpän tunnistin, lancer 1.5i, 12v -91

    Eli, -ECU huollettu / korjattu kk sitten (finnware systems). -ilmoittaa virhekoodia 14 Käynnistyy hyvin, mutta kunhan kone lämpiää alkaa käydä suhtu huonosti. kaasuläpän tunnistin tod.näk pa*kana kun seilaa 1-2 milliä, itekseen. Se läppä siis. Vai olisko mitää muuta diagnoosia? En...
  7. MikeMalibu

    Lancer -91 ruiskumoottorin kaasuläpän tunnistin

    Kiitokset! Pitää koittaa. Ecu huollettu Eskulla juuri joten luulisi olevan kunnossa. Mika
  8. MikeMalibu

    Lancer -91 ruiskumoottorin kaasuläpän tunnistin

    Moi! Morsettaa koodia jossa kaasuläpän tunnistimessa jotain feilua. Eli onko vika paha? Miten korjataan? Kiitokset etukäteen.
  9. MikeMalibu

    takalasin lämmitin ei toimi

    Sama ongelma... ollu rikki ainkin vuoden 99 marraskuusta jollaoi auton ostin. Mittailin tos syksyl, virtaa tuli 0.4 ku oli piuhat kiinni siel lämmittimen liittimis, sit 0.9 kun otti ne pois ja mittas johjoista. Sit ku piti kytkintä pohjassa arvot olivat tuplat. :) Kytkin paskana ja saa olla...
  10. MikeMalibu

    Eclipse-92 2.0 gs16v: kierrokset laskee,mittarivalot hummailee ja stereot pätkii

    Oisko tyhjäkäynti moottori "likainen" Itellänni Lancerissa sama ongelma ku tankkasin vanhaa bensaa. Alkoi oireet vastaavanlaiset. Laitoin tankkiin putsausainetta. Oireet katosivat. Niin luullakseni laturin kierrokset putoaa niin alhaseksi ettei riitä jännite enää mankkaan yms...itelläni...
  11. MikeMalibu

    Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

    Re: Lancer -91 tuulilasi Jyväskylä Itse itselleni vastaan. 200e asennettuna em. firmasta. Sävylasi vitosen kalliimpi mut saa tohon kahteensataan. Eli onko kenties tääl Jyväskyläs muita paikkoja josta kysellä?
  12. MikeMalibu

    Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

    Kiitokset! Kyselen tänään tai huomen tuolta Seppälän automaalista mitä ois kustannus.
  13. MikeMalibu

    Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

    Luulis et Galantiin ois noin samat hinnat... sitä enokin sanoi et puolentoistasadan kieppeillä mut enhä mä nyt kolmeasataa kellekään maksa. :) Laitatko Galantin tuulilasin hinnat jos löydät / saat tietoon jostain.
  14. MikeMalibu

    Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

    Kiitos! Sain muutamat tarjoukset.... Hintahaarukka aika yllättävä! 270+LISTASARJA 27€ ASENNUS OTTAA AIKAA MIELUIMMIN AAMUSTA SEURAAVAAN AAMUUN TOIMITUS AIKA YLEENSÄ PARI PÄIVÄÄ TAI NOPEAMIN JOS ON HÄTÄ Huhtico, Hyvinkää ------------------------------------------------------------...
  15. MikeMalibu

    Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

    Mitäköhän kustantaa moinen operaatio vaihdettuna liikkeessä. Oisko jotain 150e? Tietääkö ketään alan liikkeitä joka täällä Vantaalla / Helsingissä tai sitten Jyväskylän seudulla? Kiitokset! MM
Takaisin
Ylös Bottom