Jäsenen miqe85 uusimmat tuotokset

  1. miqe85

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Mulla vitosessa 18x8 et35 motegi mr116 ja pari millii jää väliä etu satuloihin. 4 evossa samat vanteet olivat just kaaren tasolla mut vitosessa jää aika sisälle.
  2. miqe85

    Moottoriöljyt rata-ajossa?

    Vs: Moottoriöljyt rata-ajossa? Heitetäänpä omia kokemuksia, alkukesän ajot ajettu castrol edge tsw 10-60 öljyillä ja pari viikkoo sitten vaihdettu 10w 50 fuchs titan pro:t paineet samaa luokkaa mutta kylmänä huomaa että on selkeesti notkeempaa ja paineet tippuu paljon nopeammin normaalia...
  3. miqe85

    Evo X moottoriöljy

    Vs: Evo X moottoriöljy motoral.fi löytyy motulia Helsingistä.
  4. miqe85

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä olin vitosella liikenteessä.
  5. miqe85

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Olisinkohan se ollut minä.. :P Ainakin noihin aikoihin ajelin kohti ahveniston moottorirataa. ;D
  6. miqe85

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Heps kaikille. Uusi mitsumies ilmoittautuu foorumille nyt noin kuukausi takana ensimmäisellä omalla mitsulla. :driver Minut ja mitsu bongattavissa pk-seudulla, lähinnä kehä 3 sisäpuolella että eikun lapaa pystyyn jos näkyillään. 8) Niin ja menopelinä...
  7. miqe85

    Harjoitellaan

    Vs: Harjoitellaan Kiitos. Käytiin työ porukalla kulmalahdessa Deep lake safarin kalustolla ajamassa offia, Oli kyllä kunnollista touhua. :driver ;D = Kuvien laittokin rupesi onnistumaan. :)
  8. miqe85

    Harjoitellaan

    Kuvien laittoa siis opettelen. :)
Takaisin
Ylös Bottom