Jäsenen Mitsukoo uusimmat tuotokset

  1. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    236 jossen väärin muista.
  2. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Voi kakkeli just hiljattain vaihtelin samanlaisen made in china pierupurgin marmorilta haettuna.
  3. M

    Phev outlander 2017 ei lämpene sisältä / webasto

    Pari-kolme vuotta kasattiin moottoreita joissa oli pesuainejäämiä ja niitä lätkittiin monen monta vuotta autoihin? Ongelmat koskevat todella montaa vuosikertaa. Onko 2,4 koneisissa tullut kenelläkään vastaan? Kuitenkin paras selitys näille ongelmille mitä olen tähän mennessä kuullut.
  4. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Itse mietin samanlaisen ilmausmutkan asentamista toiseenkin lämppärin letkuun kun omaani ilmasin. Se toinenhan on vieläpä korkeammalla, joten siihen kohtaan luulisi helposti ilmaa kertyvän. Ei ollut tampereen deltassa hyllyssä sellaista.
  5. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    On tämä kyllä ilmeisen yleinen ja ärsyttävä vika. Omaani olen vaihtanut huuhdellen nesteet (orig), suodattimen putsannut, nelitieventtiilin avannut&putsannut ja viimeisimpänä sähkölämmityksen kiertovesipumpun vaihtanut. Esilämmityksen teho on heikko ja monesti se lopettaa toimintansa ennen...
  6. M

    Talvirenkaat Mitsu Outlander PHEV 2019 suositukset

    Hankookit. Ei ole kalleimmat mutta testeissä ihan kärkikahinoissa kummiskin. Nastameteli varsin siedettävää. Itse kyllä sinuna testaisin pysyykö niillä kitkoilla tiellä. Viime talvena pärjäsin mökkitiellä kitkoilla, vaikka se oli aivan peilijäässä ja vesikerros päällä. Kävellen ei olisi pysynyt...
  7. M

    M: Outlander PHEV vesipumppu ja 4-tieventtiili

    Moi, onnistuisiko lähetys? Kylmät kelit painavat päälle.
  8. M

    M: Outlander PHEV vesipumppu ja 4-tieventtiili

    Ok, mutta olen nyt matkalla sinnepäin. Voisin sen napata mukaan samalla käynnillä. Edit Tein pikavisiitin. Pystytkö lähettämään pumpun?
  9. M

    M: Outlander PHEV vesipumppu ja 4-tieventtiili

    Onnistuisiko nouto huomenna? Tuli keikkaa sinnepäin.
  10. M

    M: Outlander PHEV vesipumppu ja 4-tieventtiili

    Tuo on se esilämmityksen pumppu? Käyttämätön?
  11. M

    Outlander phev pakoputki poikki

    Hitsasin korjauslaipan työkaverin kaverin phevii. Periaatteessa samanlainen pätkä mikä noista murenee, mutta halkaisija taisi olla 10 mm isompi. Yläpään sai aika siististi suoraan kattiin kiinni, alapäätä piti vähän puristella pienemmän putken ympärille.
  12. M

    Outlander phev pakoputki poikki

    Ne tuppaa vaan olemaan muutaman katsastuksen katteja ne muutaman satasen.
  13. M

    Lämpiävä tuulilasi ei lämpiä kuin puoliksi.

    Kyllä se aika hankalaa saattaa monesti olla. Phevissä ei todennäköisesti ole perinteistä pakkivalokatkaisijaa mistä lähtisi noiden vikakohteiden jälkeen etsimään vikaa. Vaihdevipu antaa todennäköisesti jollekin relerasialle käskyn sytyttää valo. Onko kyseinen rasia rikki, selviää monesti vain...
  14. M

    Lämpiävä tuulilasi ei lämpiä kuin puoliksi.

    Niin totta tuo. Se oli myös erittäin heiluva lukema se isompi vastusarvo. Eli pahasti alkaa kallistua tuulilasin suuntaan diagnoosi.
Takaisin
Ylös Bottom