Jäsenen Mle uusimmat tuotokset

  1. M

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tänään kuuden maissa Varkauden osmajoentiellä lukion kohdalla tuli sininen 2gen 3000gt/gto vastaan. Jäin suurinpiirtein suu auki tuijottamaan miten siistiltä sininen näyttääkään ja tajusin moikata vasta kun menit ohi jo :D
  2. M

    galant 2,4GDI outo vikako?!? vika SELVIS "kaasuläppäkotelo...

    Vs: galant 2,4GDI outo vikako?!? Mulla käyttäyty -99 galant 2.4 samalla tavalla kun kaasun paino pohjaan ja kyseessä oli viallinen kaasuläpän asento-anturi muistelisin.
  3. M

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Terve kaikille, olen silloin tällöin lueskellut foorumeita ja saanut paljon hyvää tietoa, mutta en juurikaan kirjoitellut, joten pistetääs nyt sit jotain. Hommasin jokin aika sitten -94 Mitsubishi GTO twin turbon, Kesä- ja harrasteautoksi. Pieksämäellä...
  4. M

    TPS anturin vaihto?

    Oireet näky ekan kerran jo viime kesänä, kovassa kiihdytyksessä moottorin varoitusvalo (se oranssi alalaidassa) rupes palamaan ja tehot hävis kokonaan. Kun sit oli pakko pysähtyä, niin auto sammu kokonaan. Tämä korjattiin vikakoodien resetoinnilla ilmeisesti, eikä vaivannut enää kuukausiin. Nyt...
  5. M

    TPS anturin vaihto?

    Noi paikalliset korjaajat vasta harjottelee mun galantilla :) Nyt ne on sitä mieltä et sille asentomoottorille ei tule virtaa just sillon kun se vika ilmenee, eli ollaankin sitten siellä ECU:ssa? No ehkä parempi näin, ECU:n voi korjata ja ei taida uusikaan maksaa ihan niin paljoa? Ja täytyy...
  6. M

    TPS anturin vaihto?

    Hieman korjausta tuohon vikaan. Kyse onkin siis kaasuläpän asentomoottorista, joka ei toimi.
  7. M

    TPS anturin vaihto?

    Auto on Galant 2.4 GDI vm. 1999 ja ilmeisesti on tps anturi mennyt rikki. Voiko tämän anturin vaihtaa vai joudunko hommaamaan koko kaasuläppäkotelon? Tuon kotelon hintahan on aika korkea.
Takaisin
Ylös Bottom