Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onko jollain tietoa mitkä ovat ns."vakioarvot" 4g93 DOCH koneen nokka-akseleilla ? nosto, jyrkkyys..
Entä mihin lukemiin nuo kannattaisi hiotuttaa, niin että olisi jotain hyötyä ja menisi kuitenkin leimasta läpi ?
Itsellä kone auki ja olisi tiedossa paikka jossa hiovat nokat jos kertoo tarkat...
Eli kyseessä -93 vuoden gti lancer ja takakaaret kaipaavat uutta peltiä osakseen, kellään tietoa mistä voisi löytyä korjauspaloja ? Motonetistä ei ainakaan näy löytyvän.
Eli Pitäis avata lancerin vaihdelaatikko ja vaihtaa laakerit. Jos joku joskus avannut, onko jotai spesiaalia mitä pitäis tietää ennenku avaa? jos vaikka kuvia olis jollain?
Olen harkinnut pitkälle työmatkalle tuollaista -94 farkkulanceria 1.8 vapari diesel koneella. onko kellään kokemuksia kyseisestä koneesta ? laiska se on kuten voi olettaa. Luotettavaa ja pieniruokaista työ autoa olen hakemassa joten ei suorituskyvyllä ole niin väliä. ( tallista löytyy...
Vs: 4g93 , mistä uudet osat moottoriin ?
tarkotus vähän piristää konetta keventämällä vauhtipyörää ja nostamalla puristussuhdetta. Joten samalla kun avaa koneen vaihtaa laakerit ja kuluvat osat tietty. ;D
Joo eli olis tarkoitus ens talvena ottaa lancerin ( gti -93) kone auki ja remontoida kokonaan. eli siis uudet laakerit, männänrenkaat ( männät ??) ja kiertokanget ja tiivisteet tietty. Nyt kaipaisin neuvoja että mistä kannattaa ostaa uudet osat koneeseen ? Vaikka eihän tuo kone vielä loppu ole...
Moottorista kuuluu ihmeellinen suhina/kahina joka nousee kierrosten mukaan ajossa, ei kuitenkaa kuulu tyhjäkynnillä joten painelaakeri se ei ole.. Olisko joku jakopään remmi tai joku vastaava? Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Vs: lancer GTi -93 vihdelaatikkoremontti
Eli siina vauhtipyörän keskelläkö ei ole silmälaakeria? Ja ne kytkinakselin laakerit taitaa sijaita laatikon sisällä?