Jäsenen Myxi uusimmat tuotokset

  1. Myxi

    EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä

    Vs: EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä Kolmen vartin (s)äheltämisen jälkeen lasi (tai siis muoviahan se on...) on irroitettu sumuvalosta. Emäntä lämmitti kokoajan hiustenkuivaimella ja itse raaputtelin tiivistemassaa pois ja väännätin tasapäisillä mensseleillä pikkuhiljaa irroittaen lopulta...
  2. Myxi

    EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä

    Vs: EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä Sen mitä kuvia guugletteli niin eipä noissa näytä olevan mitään letkua. Luulisi että tuollaisessa umpinaisessa valossa joku reikä ilman vaihtumiseksi olisi, lämpeneehän nuo kuitenkin jonkin verran kun valo palaa. Joutunee irroittamaan että selviää lisää.
  3. Myxi

    EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä

    Vs: EA Galant sumuvaloumpio kostuu sisältä Mulla olis sama projekti edessä. Itse arvelin ensimmäisenä vaan pestä ne ilmaputkissa olevat "sienet", sillä ainakin bemarista saman ongelman ajovaloista korjasin. Eihän se sitä parissa päivässä kuivaa mutta ajan saatossa kuivui eikä ole enää kerännyt...
  4. Myxi

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Exän kohtalo harmittaa: http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1723389 :-\ Pitkät matkat ja melkein 8 vuotta yhdessä taivallettiin
  5. Myxi

    Yleistä juttua GDI Galantista

    Vs: Yleistä juttua GDI Galantista Tuollainen sieltä löytyy kun ne neljä ruuvia avaa, jos et jo kurkannut...
  6. Myxi

    Yleistä juttua GDI Galantista

    Vs: Yleistä juttua GDI Galantista Jep. Ongelmia näissä on kait ollut suuremmissa määrin vain -99 valmistetuissa, jos siis valmiiksi uuden mallinen kotelo, niin silloin riittänee pelkkä TPS:n vaihto.
  7. Myxi

    Yleistä juttua GDI Galantista

    Vs: Yleistä juttua GDI Galantista Tuossapa kuvassa kaasuläppäkotelo asentotunnistin paikoillaan, sekä TPS erikseen: Muistaakseni tuon tunnistimen säätö oikeaan asentoon piti tehdä merkkiliikkeessä MUT:n avulla. TPS:n pystyy muistaakseni mittaamaan ihan yleismittarilla, minulla tuossa...
  8. Myxi

    Yleistä juttua GDI Galantista

    Vs: Yleistä juttua GDI Galantista Itse veikkaisin kaasuläppäkotelon asentotunnistinta, varsinkin jos autossa on vanhemman mallinen kaasuläppäkotelo. Alkoiko ongelmat sen jälkeen kun sitä tunnistinta kääntelit... Itse vaihdoin koko kotelon tunnistimineen, ja tunnistimen itseasiassa kaksikin...
  9. Myxi

    78 000 suomalaisen salasanat verkossa

    Vs: 78 000 suomalaisen salasanat verkossa Mua ainakin kiinnostaa tällä hetkellä että miksi tällä foorumilla on käytössä SMF 1.1.1 kun tarjolla on jo 1.1.4 ??? CERT-FI-:n mukaan myös SMF on haavoittuva! Kuinka monta tietoturva-aukkoa on tässä vanhassa versiossa? En nyt jaksa itse alkaa...
  10. Myxi

    Miksi E3# sarjan galantin peili tärisee?

    Vs: Miksi E3# sarjan galantin peili tärisee? Joo sama vika Dynyssä, muistaakseni vänkärin puoleinen tärisee, ja mulla ois uusi käyttämätön sähköpeili kuskinpuolelle (saa ostaa)
  11. Myxi

    GTI 4x4 Galantin abs-ongelmia

    Vs: Re: GTI 4x4 Galantin abs-ongelmia Sama vika ilmaantui tännekin, onko tähän nyt muuta järkevää korjausta kuin sulake ja poltin irti?
  12. Myxi

    GALLUP: Talvirenkaiden käyttöikä

    Jaa minä kun olen siinä uskossa että juuri aamulla vaihdatin alle auton alkuperäiset talvirenkaat, ja autohan oli -99 :o
  13. Myxi

    -99 Galant GDI kaasuläppäkotelo

    Vs: -99 Galant GDI kaasuläppäkotelo Heittämällä.... EDIT: Merkkiliikkeessä teetettävä, TPS:n säätö pitää tehdä MUT-II:n kanssa.
  14. Myxi

    Kaasuläppäkotelo

    Ainakin minulla loppui kaikki omituisuudet siihen kun vaihdettiin kaasuläppäkotelo. Hommasin muka halvemmalla maahantuojan ohi, mutta mukana tullut rikkinäinen TPS jäi näköjään minun vahingoksi ja jouduin ostamaan uuden TPS:n joten eipä voi sanoa että juurikaan halvemmaksi tulisi. Suosittelen...
  15. Myxi

    Vaihtoehto moottorin forte huuhtelulle

    Ohessa pätkä SEO:n ketjutiedotteesta. Muista huoltoasemaketjuista en sano mitään varmaa mutta olettaisin käytännön olevan samansuuntainen.... Tuotetiedote heinäkuu 2005: Toteutetut lämmitysöljyn ja moottoripolttoöljyn tuotemuutokset POK-3 Tuote yksiselitteisesti lämmitysöljyksi 1.5.2005...
Takaisin
Ylös Bottom