Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Moro.
Eli 2010 lancer ralliart sedan kyseessä.
Kaipailisin vinkkejä/mielipidettä kyseiseen ongelmaan.
Kuskin puolen takaovi lakkasi avautumasta enään sähköisesti eli nappia painamalla. Sisältä saa kyllä mekaanisesti auki.
Kysyisinkin, että onko vika selvästi kyseisen oven...
Moroo.
Ongelmana tosiaan tässä kymppi korisessa että naamaanpuhaltavat ilmaventtiilit eivät höngi ilmaa vaikka kokeilee joka eri asennossa ja tehot täysillä. Kun laittaa pelkästään "naama" asentoon ei puhalla oikein mistään.
Tuulilasille ja jaloille puhaltavat toimii hyvin. Eli kaiketi...
Onko jollain tietoa missä kaikkialla on puskurin kiinnikkeitä yms ja onko ylipäätään kovin työläs homma. Takakaarissa näyttää 3 pulttia/mutteria olevan molemmilla puolilla. Takakaaren ja puskurin yhtymäkohdassa vähän alkaa ruosteenpoikasta olemaan ja saisi samalla loppupellin puskurin takaakin...
No tuostahan löytyi näppärästi tuo whitelinen puslasarja johon sisältyy myös tuo iso takapusla! Kiitoksia vaivannäöstä. Täytyy laittaa tilaten jos katsastuksessa tulee valitusta.
Joku 70-100e tulee varmaan kustantaan posteineen eli inasen halvempi ku varaosatiskin "joudut ostaa uuden apurungon"
Ymmärtääkseni jos nyt englantia tulkitsen oikein noi puslat olis takamurikan etuosan puslia. Kyse on nyt taaemmasta puslasta ainakin mekonomenin mukaan. Itse en tosiaan asiasta enenpää tiedä kun en autoa ole nosturille saanut. Ihmetyttää kylläkin että voiko se oikeasti olla väljä kun yhdeksän...
Kokeilen nyt täälläkin saako täältä paremmin vastausta kun tuolta kuolleelta evo x alueelta..
Hei!
Omistan 2010 vuotisen ralliartti sedanin. Käytin autoa viime vuoden puolella mekonomenilla ja sieltä tuli huomautus että "perän taaempi kannakekumi väljä" tarkoittanee ilmeisesti taaempaa...
Kysyn nyt tyhmiä mutta voiko tällä tc-sst automaattivaihteistolla vaihtaa liikkuessa d asennosta n asentoon sekä toisinpäin vai? Itse olen käyttänyt vain vanhempia tomaattivaihteita eikä oo tullu mielenkää muutakun pysähdyksissä vaihtaa dltä n asentoon ja toisinpäin.
Hei!
Omistan 2010 vuotisen ralliartti sedanin. Käytin autoa viime vuoden puolella mekonomenilla ja sieltä tuli huomautus että "perän taaempi kannakekumi väljä" tarkoittanee ilmeisesti taaempaa apurungon puslaa.
Heiltä sitten kysyin hintaa vaihdolle ja delta-auto oli kuulemma heille vastannut...
Moro!
Oon aikeissa mennä potkiin ralliartin renkaita liikkeeseen jossain välissä tässä ja heräili muutama kysymys autosta.
Eli onko nämä autot tehty jaappanissa vai jossain muussa maassa?
Mitenkäs nelivedon huoltovälit ja yleinen kestävyys. Tämä ehkä se isoin kysymysmerkki että tuleeko vain...