Jäsenen obi66wan uusimmat tuotokset

  1. obi66wan

    Miksi en saa PHEV:n ajoakkua ladattua?

    Pitkän tuskailun ja kokeilujen jälkeen huomasin että se kännykkä appi toimii kun ottaa pois mobiili verkon päältä ja jää vain WLAN päälle kännykässä. Silloin se yhdistyy autoon ja saa ohjattua kantaman päästä (max 10m). Toimii nyt joka kerta kun tekee vaiheistetusti: mobiili-verkko pois päältä...
  2. obi66wan

    Miksi en saa PHEV:n ajoakkua ladattua?

    Ainakin minun 2016 mallin autossa pakko-ohitus on avaimessa. kun tuplaklikkaa nappia avaimenperän kyljessä saa ajastukset ohitettua.
  3. obi66wan

    Regeneratiivinen jarru käpälä

    B0 ja rullaus on paras matka-ajossa. Sitten risteyksiin ennakoivasti käpälillä jarruttaen. Pitkässä alamäessä käpäliä nopeuden pitämiseksi rajoituksen puitteissa, mutta aina kun mahdollista pitkä rullaus B0 käytössä
  4. obi66wan

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    epätietoinen.... missä se sun verkkokauppa on? osoite?
  5. obi66wan

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Minä ostan myös yhden.
  6. obi66wan

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Tämä oli kyllä paras uutinen tälle päivää. Meinasin jo tilata tuollaisen PHEVBox:in, mutta nyt taidan säästää sen rahan ja törsäänkin pariin vastukseen ja piuhanpätkään. Kiitos ja jatka vielä testiä ja kerro jos jotain yllättävää ilmenee.
  7. obi66wan

    Outlander phev ja todelliset ajomatkat sähköllä

    2016 malli, 131tkm mittarissa ja watchdog sanoo akun tilaksi 82,1%. Pääsen noin 25km jos myös ajan 80km/h tietä saman verran naapurikylän Prismaan. Näitä keskusteluja lukeneena ja vasta pari viikkoa auton omistaneena pitäisi vissiin olla ihan tyytyväinen tuohon määrään, mutta kyllä pidemmälle...
  8. obi66wan

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    MY16 mallissa ärsytti kun alle +7 ulkolämpötilassa auton bensamoottori aina hyrähtää käytiin vähän ajan päästä lämpimästä tallista lähdön jälkeen. Eli minulla on auto yön yli tallissa ja kun lähden ajamaan, auto lähtee pelkällä sähköllä liikkeelle, mutta kun softa huomaa ulkolämpömittarin mukaan...
  9. obi66wan

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Aika paljon valitusta löytyy ulkomaiden palstoilta tuon uuden MY19 mallin akun kapasiteetin laskusta heti uutena, joten et ole yksin asian kanssa. Tämän omani MY16 mallin SOH lukemaa en tiedä kun olen asian kanssa uusi ja en ole millään sitä päässyt testaamaan. Auton oma mittari antaa...
  10. obi66wan

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Ok, jatketaan täällä. Eli siis tuo Andy Australiasta on tutkinut PHEV akkuasiaa ja vienyt sen aika pitkälle. Hänen videoiden suraajat ovat vielä puhaltaneet lisää hiileen. Nyt hänen materiaalista käy aika selväksi että Mitsulla on joku softa ongelma BMU:n kanssa. Sen voi kiertää/korjata eri...
  11. obi66wan

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Auton vm: 2016 Ajetut km: 131883 SOH: ei tietoa Max Ah: ei tietoa BMU reset: Ei ehkä Ostin auton viikko sitten joten olen ihan uusi Mitsu omistaja ja ensimäinen hybrid alla. Auto on tuotu Ruotsista ja ostin kaupasta Tampereella. Luen ja katson kaiken mahdolisen mitä kerkeän löytämään autosta ja...
Ylös Bottom