Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs:
Sopii lainailla. Meillä auto toimii, läppämoottorin liimaukset oli vikana. Läppä oli juuttunut liian auki ja auto meni heti käynnistyessään vikasietotilaan, jossa moottori ei ota kierroksia eikä ruiskuta kunnolla polttoainetta. Nyt siis toimii, Kiitos kaikille.
Vs: GDI polttoainepumppu konehuoneessa, rikkikö?
Nyt kai löytyi syy. Kaasuläppämoottorin karan liimaukset oli sittenkin irti. Yritin liimata mutta heti käynnistyttyään auto heittää siihen vikasietotilaan, eli ei kai liimaukset pidä.
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
Meillä Galantissa vm.2000 ilmeisesti uudenmallinen läppärunko. Miten tuon toiminta mitataan/varmistetaan. Auto ei vastaa lainkaan kaasuun eikä läppä aukea kaasua painamalla. Onko tämä jo kokonaan elektroninen kaasuläppäsysteemi?
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.
Voi se olla 2,4GDI. Ei oi Mitsut niin tuttuja, pahoittelut, muistin vaan että oli puhe kaksilitraisesta, GDI on varmuudella.