Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Outlander PHEV talvikäyttö
Kiitoksia. Kehittyneemmästä en tiedä mutta ajoakun teho on 10 prosenttia suurempi ja kapasiteetti +15%. Bensamoottori vaihtunut 2,4 litraseen Atkinsoniin. Molempien sähkömoottorien teho kasvanut 10 prosenttia. Sport ja Snow ajotilat lisätty. Siinä ne suurimat...
Vs: Outlander PHEV talvikäyttö
Auto tilattu ihan viralliselta suomalaiselta jälleenmyyjältä ja kyseessä siis 2019 malli. Toki ei sitä kukaan tiedä ennen kuin auto saapuu onko siinä ajastin vai ei.
Vs: Outlander PHEV talvikäyttö
Taisin vähän sekoittaa nuo kaksi eri lämmitintä. Sähköinen sisätilojen lämmitin siis on kaikissa mutta akun lämmitys vain parhaissa varustetasoissa. Pointti siis että ajastus puuttuu sisälämmittimestä (ja jäähdytyksestä), voi toki mennä käsin kytkemään...
Vs: Outlander PHEV talvikäyttö
Outlander PHEV kiinnostaa. Myyjän mukaan 2019 Invite (Plus) mallissa ei ole esilämmityksen/jäähdytyksen ajastusta. Voiko tämä tosiaan pitää paikkansa? Eikös tuo ollut aikaisemmin vakiona kaikissa?
Ajoakun lämmityskin löytyy vain kahdesta kalleimmasta varustetasosta.