Jäsenen poski uusimmat tuotokset

  1. poski

    evo ix viritys

    Vs: evo ix viritys ihan yhta suomievo toi on kun mika tahansa muukin :) kaytannossa toi paukku varmaan vaatis 2-kerros ROMmin. en kylla tieda saako ilman semmosta vaihdettua ohjelmaa lennossa.
  2. poski

    mistä evoscan?

    Vs: mistä evoscan? suosittelisin mielummin ostamaan ecuedit-ohjelman. tolla voi muokata ROMmia, lukea vikakoodit, siina on tiedonkeruut ja jutut samassa. :peukku
  3. poski

    evo ix viritys

    Vs: evo ix viritys pariin juttuun haluisin kylla kommentoida. tosta ecu jutusta sen verran, etta mulla on karalan tekema ohjelma jota voin ecu flashilla tai ecu editilla muokata jos silta tuntuu. oon lahettany muutaman kerran mikalle tiedonkeruusta data filen, jonka perusteella mika on muokannu...
  4. poski

    EVO 9 oljyn lammot

    Vs: EVO 9 oljyn lammot kiitos tiedosta! ma oon nyt just sen verran kaukana, ettei kannata lahtee moista vekotinta lahettelemaan.
  5. poski

    Miten Evo IX mukavammaksi?

    Vs: Miten Evo IX mukavammaksi? Onko kukaan ostanu sita exe-tc:n alustaa? edit: no, ite nyt sit laitoin moisen alle enka oikeen keksi mitaan pahaa sanottavaa. ei todellakaan mikaan pintakova, vaan pehmeen tuntunen, muttei kallistele edes loysilla saadoilla :D
  6. poski

    EVO 9 oljyn lammot

    Mullei oikeen tunnu oljyn lammot nousevan normaaliajossa yli kuudenkympin. Patevasti paattelin etta taitaa olla oljytermari juntassa. Tietaako joku viisaampi missa se keksinto sijaitsee? Mietin vaan onko se isokin homma vaihtaa. ???
  7. poski

    Spacerit Evoihin?

    Vs: Spacerit Evoihin? mulla on 10mm H&R spacerit, enak oo ainakaan humannu mitaan negatiivista vaikutusta ajo-ominaisuuksiin. paketin perusteella evo 8/9 keskireika ois 67,1mm.
  8. poski

    Evo X

    Vs: Evo X dubaissa briteilla noita evoja on nyt just aikas pajon myynnissa. mun naapurissa joku heppu myy just 35tkm ajettua IX:aa, 18000 eurolla.
  9. poski

    Evo X

    Vs: Evo X meillapain dubaissa on evojen hinnat vaan pudonnu. lueskelin tossa joltain etta harmaatuonti iinnostais, niin ei muuta kun taalta hakemaan! utoja on liikkeen takapiha taynna, eli senkun ajaa laivarantaan! LANCER EVOLUTION X 2.0 5 SPD NO OPTION K33 K33 149 900AED LANCER EVOLUTION X...
Takaisin
Ylös Bottom