Jäsenen pygmi uusimmat tuotokset

  1. P

    Galantista suli tulpat

    Vs: Galantista suli tulpat Tuollaiset merkinnät siinä oli. Kyllä tulpat oli ne mitkä siinä pitäisikin olla. Se tarkistettiin ensimmäisenä.
  2. P

    Galantista suli tulpat

    Vs: Galantista suli tulpat Tänään kerkesin nopeasti ohi mennessä käväsemään vilkaisemassa autoa. Kansi oli jo lähetetty koneistettavaksi. 2 pakoventtiiliä kuulemma tarvii vaihtaa. Männät näyttivät olevan täysin ehjät. Imusarja ei ollut autossa, niin sitä en sit nähnyt, mutta sanoivat ettei se...
  3. P

    Galantista suli tulpat

    Vs: Galantista suli tulpat Tulpat olivat juuri ne mitkä pitikin, tarkistivat sen ensimmäiseksi. Ainoastaan 98-oktaanista on tullut käytettyä. Valokuvia ei ikävä kyllä ole saatavilla, enkä itsekään ole nyt päässyt näkemään konetta avattuna, kun auto jäi toiseen kaupunkiin, n. 60km päähän. Mulla...
  4. P

    Galantista suli tulpat

    Hei Käytössä mulla on Mitsubishi Galant 2.4GDI automaatti -99 jolla ajettu n.177tkm. Kivasti sillä on mennyt, kunnes.... Ajelin moottoritietä pitkin ja n. 70 kilometrin jälkeen tehot katosivat ja auto hyytyi. Mitään vikavaloa ei syttynyt. Kone lähti vielä käyntiin ja pääsin nilkuttelemaan...
  5. P

    2.4 GDI päästöt pielessä

    Vs: 2.4 GDI päästöt pielessä Sain kanssa eilen mitsun katsastettua. Ilmanputsarin vaihto ja STP complete fuelsystem cleanerit tankkiin. Hc arvo oli nyt joutokäynnillä 68 muistaakseni. Ilmanputsari oli helvetin paskainen vaikka se oli merkattu vaihdetuksi, kun joulukuussa auto oli jakohihnan...
  6. P

    2.4 GDI päästöt pielessä

    Vs: 2.4 GDI päästöt pielessä Terve Mulla ois vähän samanlaatuinen ongelma. Kävin tänään katsastamassa 2.4GDI galantin, ja päästöt oli pielessä. Toi joutokäynnin HC arvo oli liian korkea. jouto yli 2000rpm CO 0,35 0,18 HC 124 73 CO2 14,10...
Takaisin
Ylös Bottom