Jäsenen Raikali uusimmat tuotokset

  1. R

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Liekö mun exä, sinnepäin se ainakin toissapäivänä lähti. En tiiä joko uus omistaja kirjottelee foorumilla.
  2. R

    Valokuvauksen tekniikka jne keskustelu.

    Vs: Valokuvauksen tekniikka jne keskustelu. Käytiin kolmen miehen voimin Ruotsin tuntureilla pilkkireissussa. Kamerakin oli mukana, alla jotain onnistuneimpia.
  3. R

    Legnumin venttiilinnostajat nakuttaa öljyn vaihtovälin lähestyessä

    Vs: Legnumin venttiilinnostajat nakuttaa öljyn vaihtovälin lähestyessä Tulppien vaihto on edessä ja oon tässä miettinyt pitäskö nämäkin laittaa samalla. Ei äännä vielä pahasti, kylmänä jonkin aikaa mutta oispahan sitten tehtynä.
  4. R

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Pakoputkesta kantautunut pörinä herätti mielenkiinnon ja olit jo hyvän matkaa ohi mennyt kun huomasin. Ei siis kauhiasti ehtiny venttiilinnostimia kuunnella. :D
  5. R

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Adastra Rovaniemellä käymässä? 8G vr4 galantti meni Asemieskatua kaupunkiin kun pyöräilin siinä koiran kans. Samalla reissulla myös valkonen Evo ajeli Ratakadulla kohti Korkalovaaraa. Kello oli ehkä jotain 6. Santtuboi?
  6. R

    Vinkuu ja paukkuu

    Vs: Vinkuu ja paukkuu Kokeile vaihtaa rca:t? Jos huonot niin voi ottaa häiriöö. Samoin jos ne kulkee lähellä päävirtapiuhaa niin sekin voi aiheuttaa ongelmia.
  7. R

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Oon koittanu jos monenlaista kikkaa enkä mä vaan saa sitä irti ottamatta umpioa irti. Toisaalta sen umpion irrotukseenkaan ei mee kyllä aikaa juuri mitään. Vaihdoin se parkin muttei se pala siltikään, taitaa vika olla depon paskassa umpiossa. Toisesta valosta piti...
  8. R

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mulla ois pelkääjän puolelle sama homma edessä. Ei auta ku ottaa umpio irti, mun söpö koon 11 käsi ei vaan väänny tonne niin että sen parkin sais sieltä pois...
  9. R

    Valokuvauksen tekniikka jne keskustelu.

    Vs: Valokuvauksen tekniikka jne keskustelu. Komeita kuvia madulla ja miikalla. :peukku Mekin käytiin tuossa pienellä porukalla pulkkailee ja olipas kivaa.
  10. R

    Offtopic

    Vs: Offtopic Ei voi mennä huonosti jos niitä poikakavereita on useempikin, ainakaan niin pitkään ku ne ei tiiä toisistaan. ;D
  11. R

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Jep, Legnumilla oltiin liikkeellä. :peukku
  12. R

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kaaharin (?) GTO Rovaniemen Gigantin parkkipaikalla tossa yhden korvilla. Käytiin mattokaupoilla siinä samassa talossa.
  13. R

    Offtopic

    Vs: Offtopic Yhen röökin oon polttanu hirveessä humalassa sen jälkeen ku lopetin ja ei siitä monia savuja ottaa voinut ku niin pahalle maistui. Mutta kun pikkupakkasessa joku toinen pienen matkan päässä polttelee niin jotenki se vaan tuoksuu hyvälle. Sit jos se haju pinttyy vaikka autoon niin...
  14. R

    Offtopic

    Vs: Offtopic Vaikka oonki itse onnistuneesti lopettanut jo hyvä aika sitten niin kaikkein eniten mua vieläkin ärsyttää nää ihmiset jotka valistaa tupakoivia lopettamaan kun on itsekin pystyneet. Kyllä sen päätöksen osaa jokainen ihan itse tehdä jos siltä tuntuu ja siihen halua oikeasti on.
  15. R

    Offtopic

    Vs: Offtopic Kolme vuotta ilman. Tänään viimeksi koiran kans lenkkeillessä joku käveli tupakoiden edellä ja hyvältähän se tuoksuu vieläkin, ei sille vaan mitään voi.
Takaisin
Ylös Bottom