Jäsenen Ravadas uusimmat tuotokset

  1. R

    Puhallin lakkasi toimimasta

    Vastaanpa itse itselleni :) Uusi puhallin 110 euroa tarvikeliikkeestä. Youtubesta löytyy video Outlanderin puhaltimen vaihdosta. Samaan tapaan onnistuu vaihto ASX:ään. Vain hiukan erilaisilla muoviklipseillä pohjamuovi kiinni.
  2. R

    Puhallin lakkasi toimimasta

    Itselläkin vm. 2010 ASX 1.6 meni lämppärin puhallin ensin kokonaan mykäksi. Kopauttamalla kojetaulun paneelin alta alkoi toimia jollain tavalla. Suurimmalla nopeudella hiukan hönkäilee. Onko puhallin hankala vaihtaa? Hanskalokeron irroitus varmaan ensin ja sitten...?
  3. R

    ASX 1.6 Cleartec Invite öljynkulutus

    Viime huollossa laitettiin Neste Pro C2/C3 5W-30 ja kulutus on pienentynyt.
  4. R

    ASX 1,6 -11

    Minulla myös loppui peräpään kolinat kun nuo puslat vaihdoin. Ja tosiaan helppo homma.
  5. R

    ASX 1.6 Cleartec Invite öljynkulutus

    Niin minustakin. En ymmärrä mihin sitä hupenee, ei ainakaan savuta eikä näy paisuntasäiliössä. Eikä näkyvää vuotoakaan. Öljynä olen käyttänyt Mobil 1 FS 0W-40.
  6. R

    ASX 1.6 Cleartec Invite öljynkulutus

    Millainen on kokemuksienne mukaan öljynkulutus ASX 1.6:ssa? Minusta tuntuu että menee yli 2 litraa 20 tkm:n huoltovälillä. Kyseessä 195 tkm ajettu vm 2010.
  7. R

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Tässä syksyllä ostin minäkin ASX:n ja kiitos tämän palstan huomasin ylläkuvatun ruosteongelman hetikohta kaupanteon jälkeen. Otin välittömästi yhteyden myyjäliikkeeseen. Koskapa auto myytiin minulle erikseen painottaen ruosteettomuutta, niin myyjä ei kieltänyt vastuutaan. Kaupat tehtiin pitkälti...
Takaisin
Ylös Bottom