Jäsenen Samiiri uusimmat tuotokset

  1. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Mulla välillä toimi ja välillä ei. Sitten luovutin ja oon sovellusta käyttänyt. Jos sulla on tarvetta osille, niin mulla pitäis ne vielä olla jemmassa.
  2. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Toimiiko sulla aina napista? Mulla toimii kerran päivässä vaan. Aamulla kun tuplaklikkaan nappia niin vilkut välähtää sen 3kertaa, jos ovet ei lukossa, niin lukittuu ja välähtää 3kertaa. Avaan ovet ja koitan uudestaan niin ei toimi enää. Jos ajan lenkin niin ei toimi. Seuraavana päivänä vasta...
  3. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Kolmen viikon odotuksen jälkeen tuli nappi ja uus kotelo. Viimeyönä kaveri kolvas johdon kiinni. Ja TOIMII Ilmastoinnista kysymys. Kestää noin 10minuuttia ennen kuin alkaa puhaltaa viileetä. Onko normaalia että kuumalla ilmalla menee noin kauan ennen kuin tuuppaa viileetä hyttiin, vai onko...
  4. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Minulle se ei kerro kaikkea. Alla kuvat miten itse tein, ei siis toiminut.
  5. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Painonappihan on se lukitusnappi. Pelkästään laitoin yhden johdon sinne, niin ymmärsin ohjeista.
  6. Samiiri

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Mulla ainakin ajastin toimii tunnin myöhässä, epäilen automaattista kesäaikaa syyksi. Kolvasin MY14 sw4/tp6 välille johdon. Auton ovet ei auennut eikä lukittunut. Meni siis ihan sekaisin. Pitikö siinä jotain muutakin vielä tehdä, että toimii?
  7. Samiiri

    Ensimmäinen hybridi ->Outlander phev

    Tämä selkeytti tilannetta. Onko sulla joku vinkki vielä tuohon rattijarrun käyttöön? Ekana päivänä pidin jarrua vitosella ja vapautin kaasua pikkuhiljaa. Eilen pidin nollassa nostelin pikkuhiljaa vitoseen kun risteys läheni. Ei varmaan mitään merkitystä taida olla kumpaa tapaa käyttää? Ootko...
  8. Samiiri

    Ensimmäinen hybridi ->Outlander phev

    Vastaukset meni tuonne väliin. Pitää se nappi sitten etsiä ratista. Vastaatko vielä tohon, että miksi ei aina lämpeä kun on latauksessa. Ja kai se kuluttaa sähköä aika paljon jos kotona 10tuntia latauksessa pakkasella ja kokoajan auto lämpeää?
  9. Samiiri

    Ensimmäinen hybridi ->Outlander phev

    Iltaa. Eilen tuli ostettu 2014vm phev. Tunnuksia ei tullut siihen puhelinsovellukseen jolla pääsee ajstamaan viilennyksen tai lämmityksen. Laitoin Porin Rinta-Joupille kyselyä niistä tunnuksista. Kysymys siitä kun ajastaa auton näytöltä viilennyksen. Tarviiko auto olla latauksessa, jotta...
Takaisin
Ylös Bottom