Jäsenen Tansku uusimmat tuotokset

  1. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Koitan tän päivän aikana saada sen jakopään purettua, sitten ollaan viisaampia.
  2. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Nyt ilmeni uusi oire ja kun oli jakopäästä puhetta, niin viittais, hyvin pitkälti siihen, että jako on hypänny jopa hieman. Auto nykii aivan mahdottomasti ja tuntuu kun omat sisuskalut lähtis lentoon. Pari päivää sitten alkoi tuo nykiminen ja eilen ajoin noin 3km...
  3. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Kone nakuttaa välillä enemmän ja välillä vähemmän.
  4. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Lämmöillä pystyy leikkii kaasulla. Eli kun lämmöt alkaa nousta, niin vähän lisää kierroksia ja lämmöt laskee taas. Eikös se kuluttaja suoja laki mene sillee, että jos auton ostaa liikkeestä, on siinä 3kk takuu moottorille ja laatikolle? Viel ois vajaa kuukaus...
  5. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Teki sitä jo ennen termarin vaihtoo. Alunperin autossa ei ollut termarista kun kehys.
  6. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Ihan öljytikusta katsonut, ettei ole sekaisin. Painekorkki on vaihdettu, eikä mitään muutosta asiaan tullut. Tämä auto ei savuta. Hassuinta tässä on se, että välillä voi ajaa pitkääkin, ilman että nostaa lämpöjä ja välillä rupee nostaa lämpöä 10 min ajon jälkeen.
  7. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Tarpeeksi kun lämpenee, niin heittää nestettä pihalle paisarin kautta, joten ei ole vika mittarissa.
  8. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Kiristimellähän ei pitäs olla vaikutusta nokkien väliin jäävän hihnanpätkän kireyteen koska nokkapyörän hampaat estää hihnaa liikkumasta siltäväliltä.Pumppu kuitenkin pyörii eikä remmi ainakaan lepata kun auto on käynnissä.
  9. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Lämpömittari seilaa ylösalas, mut välillä pysyy pitkään pikkasen alle puolessa välissä. Eikös alaletkun kuulu olla haalea ja yläletkun kuuma. Ne on molemmat niin kuumia, ettei paljon käsillä voi edes pumpata, jos siel olisi ilmaa. Semmonen laatikko missä puolee väliin...
  10. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Kuplii koko auto. Onko syylärissä vikaa vaiko kanspahvissa? Ylä ja ala vesi letkut molemmat kuumat. ??? http://www.youtube.com/watch?v=2lUZeAla8yo&feature=youtu.be
  11. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Tänään palattuani töistä, syylärissä pulputti ja ylä sekä ala letku molemmat polttavan kuumia. Syyläri ei ole tukossa, koska laskin vettä yläletkusta sisään ja tuli nätisti alaletkusta ulos. :seina Syyläri näyttää päältäpäin hyväkuntoiselta.
  12. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Pitää tutkia noita kuplia tarkemmin. Vesipumppukin kävi mielessä, mutta eikös se nostais sitten kokoajan lämpöä?
  13. T

    3000GT nostaa lämpöjä

    Elikkäs auto on 3000GT -95 vapari. Ongelma on, että nostaa lämpöjä yli 90km/h vauhdissa ja välillä liikenne valoissa seisoessa. Olen puhdistanut jäähdytysjärjestelmän, vaihtanut termarin ja parhaani mukaan ilmannut järjestelmän. Koetaulussa palaa nestevajausvalo. Nestettä ei pahemmin kulu...
  14. T

    3000GT -mitä eroa turbokoneen ja vaparikoneen osilla?

    Onko 3000GT vapari kone täsmälleen sama sisuskaluineen kuin TT kone? Ajattelin, että jos turbottais sellaisen yhdellä turbolla ja kestääkö se miten paljon ahtoja..? EDIT: TÄYSIN sääntöjen vastainen otsikko korjattu aloittajan puolesta. Luettavaa->...
Takaisin
Ylös Bottom