Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Kiitos tiedosta, testailen noilla tiedoin. Meidän latausyksikkö on vähän kökkö kun siinä on max 8h lataus ja aamulla joutuisi painamaan napin uudelleen lataukseen jos haluaa esilämmittää töpselin kautta
En tiedä tuli oikeaan osioon mutta ongelma on tämä. Auto PHEV vm 20 on esilämmitysmahdollisuus kaukosäädöllä yms.
Huolimatta EV asetuksesta moottori lähtee käyntiin jos hiukankin lisää lämmitystä ajon alkuvaiheessa. Jos pitää lämmöt alimmassa niin silloin pääsee sähköllä mutta kylmää on kyyti ja...
Minulla vm 20 PHEV, kotipihaan parkkeeratessa tahtoo hiukan "valua" takaisin tielle päin noin metrin verran.
Kiusallinen ongelma koska auratielle hyvin lyhyt matka. Ominaisuus vai vika??
Sain nämä ohjeet Jannelta - monet kiitokset. Minun oli pakko resetoida = poistaa aiemmat yhteydet ja sitten lisäsin omani ja vaimon iphonen uudelleen noilla ohjeilla.
Piti tehdä muutamaan kertaan kun ei aina mennyt läpi kerralla. Istuin siis autossa ovet lukossa kun askartelin näitä:).
Vaimolla sama ongelma iphonen kanssa, yhteys vain katosi. Minun androidilla toimii normaalisti.
Mistähän löytyisi yksinkertaiset ja selkeät ohjeet kuinka hän saisi yhteyden palautettua omaan puhelimeensa ilman, että samalla poistaa minut auton verkosta. On kyllä aika surkea ja monimutkainen...
Mikäpä mahtaa tarkoittaa BMU-softan päivitys ja voiko sen tehdä itse. Toinen mieltä vaivaava asia on se, että kuinka tehokas takamoottori on eli onko neliveto todellinen auttaja vaikeissa paikoissa?
Tervehdys tuoreelta vm 20 omistajalta, ostin vähän käytetyn auton Saksasta ja valitsin sellaisen jossa oli mukana "Standheizung" . Kysymys kuuluukin kuinka tuo systeemi toimii, mitä siinä lämmitetään - akkua, moottoria vai sisätilaa.