Jäsenen Tarmo21 uusimmat tuotokset

  1. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Käytin juuri omaani vuosihuollossa (vm 20, 23tkm ajettu). Tuleeko tuo BMU päivitys automaattisesti vai pitääkö sitä pyytää ja mitä se BMU tekee?
  2. T

    Phev matka sähköllä

    Kiitos tiedosta, testailen noilla tiedoin. Meidän latausyksikkö on vähän kökkö kun siinä on max 8h lataus ja aamulla joutuisi painamaan napin uudelleen lataukseen jos haluaa esilämmittää töpselin kautta
  3. T

    Outlander PHEV MY20 sähköinen käsijarru

    Mistä tuo auto hold löytyy?
  4. T

    Outlander PHEV MY20 sähköinen käsijarru

    Miten tuo sähköinen jarru toimii?
  5. T

    Phev matka sähköllä

    En tiedä tuli oikeaan osioon mutta ongelma on tämä. Auto PHEV vm 20 on esilämmitysmahdollisuus kaukosäädöllä yms. Huolimatta EV asetuksesta moottori lähtee käyntiin jos hiukankin lisää lämmitystä ajon alkuvaiheessa. Jos pitää lämmöt alimmassa niin silloin pääsee sähköllä mutta kylmää on kyyti ja...
  6. T

    Outlander PHEV MY20 sähköinen käsijarru

    Minulla vm 20 PHEV, kotipihaan parkkeeratessa tahtoo hiukan "valua" takaisin tielle päin noin metrin verran. Kiusallinen ongelma koska auratielle hyvin lyhyt matka. Ominaisuus vai vika??
  7. T

    Remote control

    Sain nämä ohjeet Jannelta - monet kiitokset. Minun oli pakko resetoida = poistaa aiemmat yhteydet ja sitten lisäsin omani ja vaimon iphonen uudelleen noilla ohjeilla. Piti tehdä muutamaan kertaan kun ei aina mennyt läpi kerralla. Istuin siis autossa ovet lukossa kun askartelin näitä:).
  8. T

    Remote control

    Vaimolla sama ongelma iphonen kanssa, yhteys vain katosi. Minun androidilla toimii normaalisti. Mistähän löytyisi yksinkertaiset ja selkeät ohjeet kuinka hän saisi yhteyden palautettua omaan puhelimeensa ilman, että samalla poistaa minut auton verkosta. On kyllä aika surkea ja monimutkainen...
  9. T

    Phev matka sähköllä

    Mikäpä mahtaa tarkoittaa BMU-softan päivitys ja voiko sen tehdä itse. Toinen mieltä vaivaava asia on se, että kuinka tehokas takamoottori on eli onko neliveto todellinen auttaja vaikeissa paikoissa?
  10. T

    Ajoakun lämmitin PHEV

    Tervehdys tuoreelta vm 20 omistajalta, ostin vähän käytetyn auton Saksasta ja valitsin sellaisen jossa oli mukana "Standheizung" . Kysymys kuuluukin kuinka tuo systeemi toimii, mitä siinä lämmitetään - akkua, moottoria vai sisätilaa.
Ylös Bottom