Jäsenen Tarskineater uusimmat tuotokset

  1. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    No nii... Mitsubishi lähti uuteen kotiin ja siirryin VW Passat 2000 1.6T omistajaksi. Olisi myynnissä yksi puola, toinen valojen pesulaite ja autohajoittamolta ostettu jäähdytysjärjestelman kompura jos jotakuta kiinnostaa. Osat on Valkeakoskella.
  2. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Juuh... Kuten edellisessä päivityksessä sanoinkin, että hommaa riittää joksikin aikaa taikka pariksi tunniksi jos vain on paikka ja työkalut :) Piha oli talven vähän huono paikka rassata, keväällä vetinen vaikkakin asfaltoitu mutta tässä kesän nurkilla siinä on ihan hyvä rassata aina vesi...
  3. Tarskineater

    Mistä saisi halvalla Lancer VII takapuskurin sumuvalot?

    Juu. Tehdään kaupat. heitin yv.
  4. Tarskineater

    Mistä saisi halvalla Lancer VII takapuskurin sumuvalot?

    On MITSUBISHI Lancer VII Farmari (CS_W, CT_W) 1.6 Bensiini 98 hv, otettu käyttöön 2007 ja kun ei menny sumuvalojen puuttumisen takia (kun yksi Volvo pussasi minua valoissa) läpi katsastuksesta niin pitäs saada siihen sitten takapuskuriin sellaiset. Tuntuvat vain olevan aika kiven takana...
  5. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Okei... Tuli käytettyä Mitsu parka katsastuksessa. Tässä on ollut vaikka minkälaista menoa tänä vuonna kun muutin toiseen kaupunkiin ja viikko sitten piti ostaa automaatti Citroen C5 kun naisystävä on pyörätuolissa eikä voi ajaa muuta kuin automaattia. Tarkoitus oli tässä myydä tämä Mitsu pois...
  6. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Tuossa ekoilla liukkailla odottelin päälle kuukausi sitten (nastat alla) valojen vaihtumista ja eikös Volvo V40 luistellut minun perään sitten. Nyt odottelen vakuutusyhtiöltä sitä, että mitä tekisi tuolle ¤%#¤%#¤#¤%¤%
  7. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Kesän matka pohjoiseen meni ihan hyvin mutta koska en ollut vaihtanut kompuraa niin olin sitten matkan kärvistellen kuumimpina kesän päivinä ikkunat auki ajaen... Jaa ettäkö miksi en vaihtanut kompuraa... Olivat pultit niin kiinni ja huonoja, että katkesivat ihan yrityksestä eikä ollut...
  8. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Kesän edetessä maalauksellisuus alkoi olla sitten kunnossa mutta tietty tuntui siltä, että olisi mukavampaa tehdä asiaa hallissa kuin kovassa auringon paisteessa. Itsellä kun ei ole sähköä käytettävissä letkun päässä ja eikä ollut hiomakonetta niin piti sellaiseen sitten investoida :(
  9. Tarskineater

    Olisikko kellään räjäytys kuvia MITSUBISHI Lancer VII Farmari (CS_W, CT_W) 1.6?

    Tässä on niin sanotusti tämä minun projekti mikä kyllä toimii http://mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/mitsubishi-lancer-2007-1-6l.63824/ mutta tarttisin siihen enemmän selkokielistä kirjallisuutta mistä saa selville mitä moottori on syönyt ja niin edespäin. Auto on 2007 vuosimalli...
  10. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Sitten jo onkin päästy jo nykyaikaan. Aina silloin tällöin moottorin valo syttyi päälle ja entinen omistaja sanoi, että tulpassa vika. Ostin lukijan ja vilkaisin sitten koodeja ja joo kakkos pytty laukoo omiaan välillä. Kävin Motonetistä ostamassa uudet tulpat, öljynsuodattimen (ei ole vaihdettu...
  11. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Ekoja hommia mitä tein oli tuon pyörän kaaren korjaus edes välttäväksi. Korjasin kyllä myöhemmin sen paremmaksi tuosta kun tota tehdessä oli niin kuumaa, että pakkeli kuivu ihan heti :) Muutamia työkaluja ja kasa maalia ja sen sellaista tässä vaiheessa oli sitten jo osteltu.
  12. Tarskineater

    Mitsubishi Lancer 2007 1.6L

    Ostin tuossa itselle ihan hyvän auton (MITSUBISHI Lancer VII Farmari (CS_W, CT_W) 1.6) mitä ajattelin laittaa kuntoon kesän aikana. Rahaa on jo palanut ihan kivasti ja varmaan palaakin vielä. Jotain on jo saanut tehtyä näistä kuvista mitkä on "perus" kunto alussa. 405k ajettu mutta alle 200k...
  13. Tarskineater

    MITSUBISHI Lancer VII Farmari (CS_W, CT_W) 1.6 Bensiini 98 hv

    Ostin tänään käytettynä 2007 rekisteröidyn Lancerin. Tämä on itsellä jo toinen Lancer (eka oli joku 87 tai jotain). Olen koittanut löytää kaikenlaista tietoa ja kuvia autosta netistä mutta tuntuu olevan aina erillainen versio kyseessä kuin mikä minulla on (eteenkin mitä tulee tähän keski osaan)...
Takaisin
Ylös Bottom