Jäsenen TeroH uusimmat tuotokset

  1. TeroH

    Grandiksen madalluksesta vielä

    Vs: Grandiksen madalluksesta vielä Itellä on tuo Eibachin sarja alla,ihan oon tykänny.
  2. TeroH

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Valot vaihdettu normaaleihin,aikaa meni n.1h. Ei loppujen lopuksi "kovin paha" vaikka en umpioita ottanut pois. Mitä nyt kädet täynnä naarmuja ja sun muita vekkejä,mutta lopputulos hyvä. :peukku
  3. TeroH

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Juu ,ei helppoo oo ei....mulla on xenonit nokalla ja voi kiesus sitä vaihto hommaa... kohta on eka katsastus eessä ja valot pois normit tilalle. :seina
  4. TeroH

    Onko Grandiksen alkuperäissoittimessa rca lähtö?

    Vs: Onko Grandiksen alkuperäissoittimessa rca lähtö? Itse olen laittanut 6,5 Focalin erkka sarjan.Diskantit laitoin ihan orkkis paikoille,meni just passelisti sinne koloon mikä siinä muovissa on.
  5. TeroH

    Onko Grandiksen alkuperäissoittimessa rca lähtö?

    Vs: Onko Grandiksen alkuperäissoittimessa rca lähtö? Ei oo rca lähtöjä,muutaman ruuvin kun kiertelee auki niin lähtee nykäisemällä varovasti kulmista alkaen.
  6. TeroH

    Grandiksen kulutus

    Vs: Grandiksen kulutus Mulla kulutus pyörii siinä 8-9l/100km. Mutta mulla on manuaali kai sillä on oma vaikutuksensa.
  7. TeroH

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Uudet 18" vanteet 225/45 18 kumeilla.
  8. TeroH

    Grandikseen ei enää bensiiniä.

    Ilta sanomat pe 22.5-09 autoilu sivulla uusi grandis. Uudistuksen myötä mallistosta löytyy enää vain yksi moottorivaihtoehto eli Volkswagenin 2.0 turbodiesel.
  9. TeroH

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Tänään oli mitsu teipparilla ja tällanen siitä sit tuli.... 8)
  10. TeroH

    Hauskaa Juhannusta 2008

    Vs: Hauskaa Juhannusta 2008 Juuu, hyvät juhannukset kaikille.
Takaisin
Ylös Bottom