Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Oisaiko joku jelpata mitsu antaa parit vikakoodit jatkuvana ja tehot on hieman hukassa. Autoon vaihdettu uusi ahdin n.3kk sitten suoraan paketista paikalleen. 16 ilman kuormituksen painetunnistin ja 21 vgt-ohjauspaine
Vs: L200 taka-akselin lukko ei toimi
Perämurikka nyt purettu ja sisältä putket/letkut ehjät ilmasuhisee sieltä levyjen välistä eli ilmeisesti se o-rengas rikki tais oma taito loppua tähän sitä lukkoa ei taija osata ite korjata pitää vissiin mitata kellolla jos sen aukasee
Taka-akselin lukko ei kytkeydy eli kompura käy ja tekee ilmaa perään mutta ilma suhisee perän läpi siitä perän yläpuolella olevasta letkusta vaikka sen letkun tukkii ei perä loksahda lukkoon. Osaisko joku kertoa mikä sieltä on rikki. Perä on 4.875 ja l200 2005
Vs: Vikakoodi 46, pysyvänä
Kyllähän se niin on että menee se turbo vielä vaihtoon :seina ei ole kaikki jerkku tallessa vieläkään tuntu vaan hetken hyvältä kun venan vaihto samassa rytäkässä tyhjäsin katin sillä se tuntu paremmalta kun alko hengittään paremmin. Taiwanin pojilta pistin ahtimen...
Moro olen hommaamassa jack wheeler peltivanteita l200 mitsuun joko 10x16 tai 8x16 ja tuo et luku mietityttää tarkoitus olis että tulee ulospäin mutta mikä olis se hyvä et 10x16 on -44 ja 8x16 -20 oisko vaikka kellään kuvia näkis miten ne istuu alle toki 15" valssitkin käy
Vs: Vikakoodi 46, pysyvänä
No joo vaihtamalle venttiili tietenkin ;D ebaystä tilattuna 40€. Ite olin tilaamassa jo uutta turboa luulin vian olevan siinä