Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Evo3 huohottaa öljyä
itsellä oli sama ongelma omassa kolmosessa, kone pöydälle ja tarkemmissa tutkimuksissa syykin löytyi... kuten jo aikasemminkin todettu 4mäntää halki 1 ja 2 männänrenkaan välistä.. ja samallahan tuli todettua että päittäisvälys oli syönyt kampurankin pas2...
Vs: Evo 3 voimansiirron jumiutuminen?
keskiviskon toiminnan voit testata kun nostat kaikki pyörät ilmaan ja pyörität eturenkaita hiljalleen erisuuntiin...
ei ainakaan mulla jumittanu... perän lukko oli itellä mikä hirtti kiinni... asfaltilla pakitin ja käänsin täydet toiseen suuntaan niin auto...
Vs: Evo 3 voimansiirron jumiutuminen?
tuttu tunne... itsellä käynyt joskus vastaavasti... naksautin vaan kytkimellä auton liikkeelle... sen jälkeen avasin perän ja mitään syytä ei löytynyt.. perä kävi vielä tuossa jauhiaisen sakulla tarkistettavana ja ei sakukaan sieltä mitään vikaa löytänyt..
Vs: Evo 3 ja perään liittyvä
jakolaatikkoon löytyy laakerit laakeriliikkeestä... jossain on ne laakereiden numerotkin ylhäällä... aika perkeleesti halvempi vaihtoehto kun timanttitiski.. tais n.150e maksaa kaikki laakerit yhteensä.. ja ei kovin kummonen homma oo vaihtaa niitä!
Vs: EVO 3 kallistuksenvakaajat?
ei oo vittumainen, työläs tosin :) eli runkopalkkia kun vaan tiputtaa hivenen alas niin pääsee hyvin käsiksi!
voin tuon takavakaajan mitata huomenna kun perän nakkaan paikalleen..
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys
eipäs ole tullut 80-120 mitattua, mutta paikaltaan sataan yheksäänkymppiin vajaa 17,5sek... mitattu g-tech pro rr:llä..
autona tuo e3 mikä avatarissakin esiintyy.. :driver
tuossa vielä video nelosvaihteella 100--> kiihdytyksestä...