Jäsenen Tume_T uusimmat tuotokset

  1. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Tuossa nyt parinapäivänä ajellut EvBatMonin ja PHEV Whatchdogin kanssa, tuo BatMon tuntuu minun tabletilla ja odb2 palikalla toimivan huomattavasti helpommin kuin tuo Watchdog niin pääsääntöisesti ajellut sen kanssa. Näkyi olevan tuo resetoituminen tapahtuneet tammikuun puolenvälin paikkeilla...
  2. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Tuo 12v akku oli tosiaankin heikolla hapella jo pidemmän aikaa mikä aiheutti mm. RBS vika ilmoitusta kylmemmillä keleillä. Auto sitten seisoi rapean viikonverran pakkasessa jona aikana jossain kohtaa oli tuo akku sipannut melkolailla kokonaan. Tuosta tuon akun otin irti ja yritin sitä ladata...
  3. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    En nyt ihan varma ole, että onko tämä oikea ketju tälle, mutta en parempaakaan oikein löytänyt Tulipas tuossa sitten tehtyä BMU resetti omaan 2014 vuoden rapeat 250000 ajettuun phevviin. Tarkoitus ei ollut tehdä tuota resettiä mutta kuoli tuo 12v akku ja siinä samalla oli ilmeisesti jännitteet...
  4. T

    Regeneratiivisen jarrutuksen tason valinta

    Itse törmännyt sellaiseen ongelmaan tai ominaisuuteen, että esim. risteykseen tullessa B5 päällä auto ei aluksi tunnu jarruttavan regeneroinnilla juuri yhtään ja sitten, kun jarrulla vähentää vauhtia niin regenerointi tulee mukaan hitaammalla nopeudella (Huomaa siis auton tehokkaammasta...
  5. T

    Sisätilan esilämmitys

    Pitäiskö tämän ajastuksen toimia minkä kellonajan mukaan? Mulla on sellainen ongelma, että vaikuttaisi vähän siltä, että auto haluaa alkaa lämmittämään ennen säädettyä aikaa. En ole vielä asetuksia ehtinyt tutkia tarkemmin, mutta ensimmäisenä tuli mieleen aikavyöhyke ja kesä/talviaika säädöt...
Takaisin
Ylös Bottom