Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Galant 2.5v6 sisempi raidetanko vaihto
ei pitäis olla mitään sokkaa vaan peltilevy taiteltuna ns. mutterin sivuille. ne lyöpi suoriksi ni lähtee. sillain ne ainaski mun farkussa oli. Suht v mäinen paikka vaan ruuvailtavaksi
Vs: Galant 2,0td sylinterikansi v-98/ vaihtoehtoinen moottori?
Kuinkahan paljon niissä ylipäänsä eroja on ja uskaltaakohan tuota kantta alkaa korjaan hitsaamalla? ???
Vs: Galant 2,0td sylinterikansi v-98/ vaihtoehtoinen moottori?
Onko ihan tuulesta temmattu ajatus jos 4d65 ja 4d68 yhdistetään siten että pumpun peti sahataan irti joka liitetään nokka-akselia hyväksikäyttäen toiseen kanteen? Tämä oli koneistamon ajatus näkemättä toista kantta. Banjon paikka on...
Onko kenelläkään tietoa mistä tuohon turbo moottoriin (4d68) sylinteri kansi jossa alipainepumppu kannessa? Käsittääkseni lancerissa sama kansi, mutta onko lancerissa alipainepumppu aina laturissa? Uuden kannen saa ulkomailta tilattua mutta hintaa tulee n1200€ eikä mukaan tule venttiileitä...