Jäsenen tuukkah uusimmat tuotokset

  1. tuukkah

    Lancer 08 - 13 hifistys

    Vs: Lancer 08 - 13 hifistys Onko kukaan laittanut mankkaa niin, että myös alkuperäinen Rockfordin setti pelittää? Törmäsin tällaiseen tuotteeseen, kuin Metra Axxess MITO-02, jolla se pitäisi saada pelittämään. On vaan aika suolaisen hintainen johtorykelmäksi ja tulee vielä tullit päälle, joten...
  2. tuukkah

    Offtopic

    Vs: Offtopic Nyt se sitten loppui :) Alle tuli 09 Sportback
  3. tuukkah

    Offtopic

    Vs: Offtopic Tänään loppui sit mun yhdeksän vuoden viha-rakkaussuhde galant -99 kanssa. 413000 tuli mittariin, josta yhteistä taivalta vähän yli 210k. Kaikki rahat tuon liikkeessä pitäminen vei, mutta kyllä se kannatti. Nyt vaan tuli sit mun osalta kilsat täyteen ja kaveri hinattiin viimeiseen...
  4. tuukkah

    Galant -97 STW:n peruutusvalot

    Vs: Galant -97 STW:n peruutusvalot Ostin itse tuollaisen motonetin peruutusvaloanturin motonetista tasan vuosi sitten ja nytpä ei taaskaan peruutusvalot pelitä.. Eli siis onhan tuo 9.90 halpa hinta, mutta mikään kestävä tuo osa ei ole. Mitäköhän tuollainen oikein alkuperäinen osa mahtaa maksaa...
  5. tuukkah

    Galant 97-> hifistykset

    Vs: Galant 97-> hifistykset Hiukan vanha aihe mut nyt koskee juuri tätä.. Eli oon nyt niin täynnä tota pioneerin rattikaukista, jossa on patteri ja haluaisin saada galluun johdollisen kaukiksen radioon.. Minkä kaukiksen siis ostan? Pioneer näyttää tunnistavan autojen vakiorattikaukiksia, joten...
  6. tuukkah

    Tuulilasinpesuri

    Vs: Tuulilasinpesuri Uus tarvike pumppu maksoi 9.90 €, joten jotain sentään saa melko edullisesti ja vaihto oli todellakin melko helppo. Erikoinen yhteensattuma muuten et pettää juuri silloin kun lasi vaihtuu. Uskoisin myös siihen et pakkanen tuon on rikkonut, koska kun auto haettiin liikkeen...
  7. tuukkah

    Tuulilasinpesuri

    Vs: Tuulilasinpesuri Eli siis se on näköjään toi alempi ja rikki se tosiaan on... Yritin äsken irroittaa johtoa ja liittimet jäi käteen.. :P Tälläinen siellä tosiaan oli et en usko että kannattaa alkaa korjaa...
  8. tuukkah

    Tuulilasinpesuri

    Vs: Tuulilasinpesuri Jeps eli nyt vihdoin ja viimein aikaa ropailla mut kumpi pumppu noista nyt sitten suihkii tuulilasiin? Kuva on siis sen säiliön pohjalta.
  9. tuukkah

    Tuulilasinpesuri

    Mulle vaihdettiin etulasi, koska se oli niin mäsänä et ei mitään mahiksii saada leimaa ja nyt sitten ei pesuri enää sylje vettä. En usko et liittyy kyl mitenkään toisiinsa. Valoille ampuu komeesti mut tuulilasiin ei tuu mitään. Ei edes kuulu mitään pumpun ulvontaa. Eli olettaisin, että...
  10. tuukkah

    Galantin peruustusvalo palaa aina!

    Vs: Galantin peruustusvalo palaa aina! Ja kyllä! Sieltähän se löytyi. Johto irti ja kauniin pimeänä on valot! :) Saa kelvata näin katsastukseen saakka.. Kiitos nopeista vastauksista!
  11. tuukkah

    Galantin peruustusvalo palaa aina!

    Vs: Galantin peruustusvalo palaa aina! Manuaali laatikko. Eli siis tarkoittaa kenties sitä et en itse ainakaan ole mitään saanu hajalle.. Mistä tuon kytkimen saa bongattua?
  12. tuukkah

    Galantin peruustusvalo palaa aina!

    Nyt on jotain todella mysteeristä. Asentelin subbaria auton takakonttiin ja sen jälkeen huomasin, että peruutusvalot palaa jatkuvasti kun auto käynnissä. Voi olla niin, että huomasin tämän vian vasta nyt eikä liity mitenkään tuohon subbariin, mutta mitä voin tehdä? Täytyy lähteä huomenna...
  13. tuukkah

    Kolinaa kolinaa...

    Vs: Kolinaa kolinaa... Tiedän, että tämä on jo vanha topicci mut kun mulla on just nyt tämä tilanne.. Etupään oikean renkaan jarru kolisee joka ainoassa kuopassa. Tuossa on sanottu, että rasvaa tarttis lisätä tuohon liukuluistimeen, mut miten ja mitä rasvaa siihen pitäis laittaa? Tuossa ei...
  14. tuukkah

    takaoven karmi ruostuu

    Ongelmana on sellainen, että takaoven ikkunoiden välissä oleva ylöspäin oleva karmi ruostuu. Tämä mielestäni on alumiinia eli pitäisi kait puhua hapettumisesta. Kuitenkin ongelmana on se, että viime kesänä molemmat karmit maalattiin maalaamossa ja kuitenkin tänä vuonna on taas kukkimisen alkua...
  15. tuukkah

    Galant 1,6 -90 vanteista

    Vs: Galant 1,6 -90 vanteista Tämä ei oo paras kuva mutta tästä näkyy ne pulttien päät mitkä nyt haittaa. Mielelläni vetäisin ne mäkeen. Kukaan ei voi uskoakaan kuinka iloisesti ne sais vesilintuu. Ainut vaan, että ei ne kait turhaa oo siellä. :)
Takaisin
Ylös Bottom