Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tuolta löytyy hyvät ohjeet kuvien kera http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm
Eli yksinkertaisesti kara on pumpun päällä olevan kannen alla, kansi kiinni neljällä pienellä pultilla. Kun nostat kannen niin sen alla kumikalvo jossa kara on kiinni.
Vika löydetty/korjattu.
Ahdonalaisen syötön kara oli kulunut uralle tapin kohdalta. Käänsin karaa hieman jotta tappi ei enää jumita urassa. Samalla poistin egr:n toiminnasta. Nyt kone pelaa hienosti ja vetoja riittää, ilman armotonta savupilveä.
Laitoin kumiletkut tankilta konehuoneeseen ja nyt käynnistyy heti kun vääntää avaimesta. Myös nykiminen loppui matkavauhdissa.
Vielä on jäljellä tuo savutus ja nakutus. Kun kaasun painaa rauhallisesti pohjaan niin ei ala nakuttamaan, jos ryntäyttää kaasun pohjaan niin jo savuttaa ja nakuttaa...
Ostin vm.96 gen2 pajeron jossa mittarissa 380tkm kuukausi sitten jossa oli jo ostohetkellä seuraavanlaista vikaa.
Kone lähtee käyntiin kylmänä 5sek. starttauksen jälkeen, nakuttaa ja savuttaa mustaa putken täydeltä sekä haju on kitkerä. Ei vastaa kunnolla kaasuun ja vetoja ei ole edes sen...