Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
aa pcv elikkä huohottava ei ole mulla öljyä paljon synnyt pitkusen alkoin nyt syksyllä syömää ei pahasti mutta jäähtytin neste vähäsem enemän syö epäilen sitä egr
iac ventiilli muistaakseni korjaamon äijä sitä putsaillin ei ollu kovin likainen
iac ventiilli muistaaksesi on viime kesänä puhdistettu ja samoin se se katsoin ilmavuodot vähän suhuttelivat cdi ja toiseen päähän puhdistus ainettta epäillen nyt sitä vahvasti egr kun se pako putken pörpötys...
semmoista tässä kysy on ilmeesti mun autossa tuo egr temppuillee kierokset hyppii ja nykiin välillä käy alakieroksilla pakoputki välillä pörpöttää . osa saaminen on vaikeaa varmaa kyllä merkihuolosta saa mutta varmasti on todella kallis siellä muuvalta olen sitä hakenut ylläty yllätys tuotettta...
Aika paljon katsottavaa autosta vien autokorjaamolle jotenkin tuntuu että sää tuohon vaikuttaa lämmin keli hyppii jonkun aikaa siellä 2000-2500 kylmä kyle aiheuttaa käy alakierroksilla joskus taas päiviä ei mitää ongelmaa silloin kävibensimmäistä kertaa aika korkeilla kieroksilla kun vaihdoivat...
mitsubisi carisma 2000vm gdi 1.8 bensa kone tyhjäkäynti ongelma välillä menee alakieroksille ja päiviä kun toimii normaalisti sitten käy ylä kieroksilla viisari hyppii 2000 2500 välillä sitten se jonkun ajan päästä menee normaaliin lukemiin 700 olen ilma suotattimen vaihtanut tuntuu että ilma...
tässä lupesin miettimään onkohan siinä tuo puola vai tulppakone en näe kun siinä koneen päällä on jokin muovi suoja on vähän käynti ongelmia välillä käy alakieroksilla ja taa väliilä normaalista ja sitten taas ylä kieroksilla 2000 voi olla syylinen varmaa se tyhjäkäynti moottori