Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mitsubishilla nimenomaan on venttiilien säätö monissa moottoreissa osassa ihan ruuvi säätö ja osassa palasäädöillä. Joten kyllä se on ihan aiheellinen toimeenpide. Ja mm. 4b## moottoreiden kohdalla samalla pääsee tarkastamaan ketjun venymää.
Tästäkin aiheesta löytyy fiorumilta lukuisia...
Automaattilaatikko öljyt 90tkm/6v välein ja mielellään huuhtelemalla. At suodatin on laatikon sisällä ja sen vaihto tarkoittaa aski irti pöydälle vaihteiston halkaisu sit onnistuu. Eli ei ole ns. Huollettava kohde.
Ei niitä säädetä jos ei ole säädettävää, pala säädöillä kyseisessä moottorissa.
4J ja 4N moottoreissa säädettävät venttiilit.
Itse kun olen tehnyt moneen 4a ja 4b moottoreihin tarkistuksia niin ei ole osunut ainuttakaan missä olisi tarvinnut ruveta säätämään. Toki poiketen koneremontit niin...
Pakosarja halki niinkuin zap mainitsi. Aika tyypillinen 4n1 koneissa. Päsee näkemään kun ottaa design suojan eka pois(4pulttia) ja peilillä katsoo kannen nurkkaan läheltä ilman putsaria. Yleensä näkee nokea reilusti.
Se missä sawc niin on ns. Parempi. Lainattua tekniikkaa evosta . Lukitsee etu ja takapään yhteen tarpeen vaatiessa. Se missä pelkkä 4wd nappi on vain se valinta mahdollisuus 2wd ->4wd ei lukkoja.
Muuten aika samoja. Ei ole vika herkkiä. Suurimmat viat yleensä joku abs tunnistin/ laakerin...
Suosittelen käymään merkkiliikkeessä voisit saada lisää aikaa sille dpflle, sillä on myös laskennallinen laskuri. Se kun täyttyy niin tulee häiriö ilmoituksia.
Sama sille eolyysille, toki jos pussi tyhjä niin uusittavahan se on ja alustettava.